לי מאי יושיע - מלכת החן של ישראל שנת 2012. מלכה אמיתית שלא מפחדת לעמוד על שלה. אין כרגע גבר מיוחד בחייה וזה ממש בסדר כי גם ככה היא מתכננת לשרת בבסיס סגור. אין ליושיע תוכניות לרדת מהארץ אך היא בהחלט שוקלת לעזוב את ירושלים לטובת המרכז

לי מאי יושיע רק בת 18 וכבר חייתה בחו"ל. עוד בטרם הגיחה יושיע לאוויר העולם, ניהל אביה עסק בגרמניה. אמה של יושיע החליטה לחזור לישראל וללדת אותה בארץ. אחרי מספר שבועות חזרו השתיים לגרמניה, שם גדלה יושיע עד גיל ארבע.  

לי מאי יש לך זכרונות מגרמניה?

לי מאי: אני בעיקר זוכרת שדיברתי גרמנית שוטף, אך איבדתי את זה עם השנים.

לי מאי, שם יפה לבחורה יפה. מה המשמעות שלו?

לי מאי: אלו שני שמות שבחרו לי הוריי. אולי הם לא הצליחו להחליט על שם מנצח (צוחקת).

את מסיימת בקיץ כיתה י"ב בבית ספר הידוע ב"תגבור לימודי יהדות", למה בחרת ללמוד דווקא בבית ספר זה?

לי מאי: אני מגיעה מבית מסורתי ועל כן החיבור. 

מה התוכניות בתום התיכון, יש תוכניות לגבי הצבא?

לי מאי: ברור, תאריך הגיוס שלי הוא באוקטובר. אני בנאדם מאד ספורטיבי, אני כבר 6 שנים קפטן של נבחרת כדור-עף והמגמה בה אני לומדת היא מגמת חינוך. אני מאמינה שאת השירות הצבאי אעשה כמדס"ית.

הבחירה להתגייס הגיעה בקלות או שהיו התלבטויות האם לדחות, בכדי לא לפספס את המומנטום של הזכייה?

לי מאי: לא קיימת אצלי ולו התלבטות אחת. אני מאמינה שבגיל 18 זה הזמן להחזיר ולתרום למדינה בה אני חיה. אני ממש מחכה לגיוס, אני אבקש לעשות את השירות בבסיס סגור. אני רוצה לחוות את הצבא באמת וזאת למרות שאני "ילדה של בית". 

עכשיו אחרי הזכייה, את מתכננת מעבר למרכז הארץ או אולי לחו"ל?

לי מאי: אין לי תוכניות לעבור לחו"ל, אני אוהבת את ירושלים, אבל כנראה שאשקול מעבר למרכז. לצערי במרכז יש הרבה יותר אפשרויות ודלתות שיכולות להיפתח עבורי.

נשמע שמיצית את ירושלים

לי מאי: אני מאד אוהבת ומחוברת לעיר, אבל חסרים לי פה הרבה דברים שאני משלימה במרכז. אני אוהבת מאד את הים ומרבה לנסוע לת"א. אין היום מקומות בילוי לחבר'ה בגילי וזה מצער, כי אני מוצאת את עצמי יוצאת רק באזור המרכז. אני מאד מקווה שירושלים תשתנה ותהיה "מזמינה" גם לתושבים הצעירים יותר. אני זוכרת שהתחלנו להחתים צעירים בני מצטערת לומר שלא יצא מזה כלום.

האם נכונה השמועה, שלמלכת החן של ישראל מעולם לא היה חבר?

לי מאי: זה נכון מאד, אין לי חבר וזה מתוך בחירה. אני יודעת שישנם לא מעט בחורים שהיו שמחים להיכנס למשבצת הזו, אבל מבחינתי שום דבר לא בוער. אף אחד לא ממש עשה לי את זה עד היום, אך אני בהחלט פתוחה להצעות.

מה התכונות שאת מחפשת בבן הזוג?

לי מאי: אני מחפשת "גבר גבר". אני צריכה גבר חזק שידע לפרגן לי ולא לקנא. 

איזו דוגמנית היא דמות מודל בעינייך? 

לי מאי: אני מאד אוהבת את גל גדות על המינוף שעשתה בחו"ל ואת מירי בוהדנה על העשייה בארץ. אני מעריצה אותן על היכולת שלהן לעסוק בתחומים רבים מלבד הדוגמנות.

מה נאחל לך?

לי מאי: התחרות פתחה לי דלת לעולם חדש. אני מאחלת לעצמי שאנצל את כל הטוב הזה למטרות טובות. אני מאחלת לעצמי ליהנות מהשנה שלי כ"מלכת החן" ולהגשים חלומות.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה