שמונה שנים לאחר מותו "עדיין שר"



המנגינה לעולם נשארת . שני שירים של עוזי חיטמן ז"ל שכתב והקליט לפני מותו יוצאים לאור.

היום (א'), עם ציון יום הולדתו ה-60 של עוזי חיטמן ז"ל משחררת משפחתו שני שירים שהקליט בקולו לפני מותו.זה מסב לנו אושר רב אומרים בני משפחתו. 

השירים "לפני ואחרי" ו-"קרן אור" הם בלדות אהבה נוגעות ללב שעוזי חיטמן ז"ל כתב והלחין בטרם מותו, ונמצאו במשרדו לאחר פטירתו. שני השירים הוקלטו על קלטות ישנות בקולו ובנגינתו. המעבד יאיר סתוי הצליחו להשלים את עיבוד ויצירת השירים להשמעה ולהפצה

. סיום עיבוד השירים היא מתנת יום הולדת  לעוזי באהבה רבה מבני משפחתו, לרגל ציון מועד יום הולדתו ה- 60 ומזכיר לנו יותר מכל עד כמה הוא חסר לכולנו.

עוזי חיטמן נולד ב-9 ביוני 1952 ונפטר ב- 17 באוקטובר 2004. חיטמן ז"ל היה שחקן, זמר, יוצר מלחין ופזמונאי ישראלי. מהיוצרים הבולטים ומאבני הייסוד בזמר העברי שכתב בסגנונות מגוונים.

 

 

עוזי ז"ל, ידע לשורר את חלומות הילדות התמימים של כולנו ואיחד אותנו בשיריו כאומה. בשיריו חינך לערכים של סובלנות, אהבה ושלום. רבים ראו בו פיטר פן שמסרב להתפכח ולוותר על עולם בו חלומות יכולים להתגשם. עזיבתו בטרם עת של עוזי חיטמן הותירה תחושת החמצה גדולה בקרב אמנים ואושיות תרבות, אך יותר מכל בקרב הציבור הרחב שאהב לשמוע את קולו ואת שיריו. שירתו כיבדה את השפה העברית ובנוסף הייתה נגישה ומדוברת. שני שיריו הנותרים לשם מורשת זיכרון והוקלטו בקולו, יוצאים היום אל הקהל הישראלי. שיריו החדשים מתנים לכולנו נחמה וגעגוע לימים אחרים, ימים תמימים יותר.

הבוקר כולנו נזכה לשמוע גם ברדיו ירושלים את שיריו הנותרים של עוזי חיטמן ז"ל ונרגיש לרגע קט את דמותו הנערצת של עוזי עימנו, משתף אותנו בכישרון הייחודי שלו ומעל הכול ישרה על כולנו את קולו האוהב והמלטף.

 

שיריו החדשים של עוזי חיטמן ז"ל- להורדה.

 

     


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה