הטרנדים הכי חמים לחורף 2013 - צבעי בורדו וניטים



הסתיו כבר כאן וארון הבגדים דורש סדר, כי מה שנכון לקיץ ממש לא מתאים לסתיו ולחורף. קודי הלבוש מתחלפים ודורשים שינוי בארון הבגדים שלך. אומנם בחוץ עדיין מרגישים קיץ אבל חודשי הסתיו מגיעים אלינו במהרה וכבר אי אפשר לצאת בערב בלי גיבוי של ג'אקט ארוך. בכל הרשתות מוכרים סריגים, מעילים, ומגפיים. אז מהן הגזרות שישלטו החורף? אילו צבעים נלבש? ומה הטרנד הכי חם העונה? בואו נתחיל...

ניטים, דוקרנים ומה שבניהם

אם התהלכתם לאחרונה בקניון או בחנויות הרחוב וודאי שמתם לב לסטייל אופנתי חדש, שנראה דוקרני למדי. אני כמובן מדברת על הניטים שנכנסו חזק לכל החנויות בצבעים כסופים, מוזהבים או צבעוניים.. והם נראים על תיקים, חולצות, שורטים, מעילים ואפילו על גרביים. נראה לכם שהלכנו רחוק מדי?
הניטים הגיעו אלינו בשנות ה-70 מתרבות הפאנק שכללה אידיאולוגיה, תרבות ומוזיקה אשר סולדת מהנורמה, מכללי החברה וההתנהגות המקובלים ולמעשה מכל מה שנחשב ל"נורמלי".
כחלק מהמחאה נגד החברה, הפנקיסטים אימצו אופנה משלהם, יוצאת דופן באותה תקופה, המאופיינת במעילי עור, מגפיים, עגילים, צמידים, ותנחשו מה... הרבה מאוד ניטים. 
אם אי פעם התחפשתם בפורים לפנקיסטים אתם וודאי יודעים על מה אני מדברת.. ואם תפשפשו בארגז התחפושות ודאי תמצאו צמידי דוקרנים ועגילים שכעת חוזרים לאופנת סתיו 2012-2013 ובגדול.

ירוק, זית והרבה צבא

הטרנד הצבאי חוזר ובענק העונה, לאלו שמבסוטים יותר או פחות. בכל רשתות החנויות תמצאו לוק צבאי המתאפיין בכל גווני הירוק. אז זה בדיוק הזמן להוציא מהבויידם את הקיטבק, לשפצר לעצמך לוק הכי צבאי ולהצדיע. לכאורה זה הדבר האחרון שצרכנית אופנה כמוני תכניס לארון, אלא שיש כאן אמירה עיצובית מעניינת הפעם. מדובר בווסטים שמשדרגים כל הופעה, חולצות אוברסייז, מכנסי בויפרנד, ועיצובים נשיים לא פחות. מופתעים? גם אני.

צבעים חמים בחורף קר

תגידי שלום לקיץ והיפרדי מכל צבעי הניאון, המבריקים, הזוהרים. כי בסתיו הקרוב מגיעים אלינו צבעים עמוקים יותר: צבעי היין- אדומים ובורדו, לצד סגולים כהים, נכנסים עמוק לאופנה החורפית והולכים להיות הטרנד הכי חם בלוק עשיר שיעניק לך מראה מלכותי, חורפי, חם וזוהר מתמיד. בורדו ואדום הם ללא ספק לא הצבעים המועדפים עלי ובדרך כלל גם לא על חובבת אופנה ממוצעת בישראל, אך בחורף הקרוב מדובר על טרנד מודרני ומתוחכם שמזכיר את צבעי המלוכה בתקופות העתיקות. למה לא להרגיש לפחות שיצאת מאיזה בית מלוכה? ממליצה לכן, להתחיל מפריט קטן כמו תיק קלאץ' ולשלב את הצבעים החמים עם צבעי ניוד, צבעי קרם, וזהב.

פרווה (סינטטית)

וכשאני אומרת סינטטית אני באמת מתכוונת לכך, כי אני לא בעד להרוג שועלים, דביבונים וחיות מחמד אחרות ולהרכיב לעצמך מעיל. בזמן שבהוליווד מכירת פרווה נאסרה והוצאה מהחוק, שאר העולם מתענג על הפרוות, אך כאלו כמוני שאוהבות פרווה יסתפקו בפרוות סינטטיות. הטרנד החדש מופיע בכל הרשתות החל מכובעים ועד מעילים ומגפיים פרוותיות למדי. היופי כאן הוא שילוב הפרווה בבגדי הקז'ואל ולאו דווקא בבגדי הערב בדרך נוצצת ומלוטשת. לנועזות פחות, תוכלו לשלב את הפרווה בכפפות, צעיפים או כובעים. הכל טוב ויפה אבל שילוב הפרוות השנה יהיה מאוד תלוי באיזה חורף יעבור עלינו בישראל. כידוע לכן, החורף שלנו זה קיץ באירופה.


ובכן בנות יקרות, הסתיו כבר כאן (כך אומרים לנו) והחורף בפתח וכבר אפשר להרגיש את העונה הקרה בעיקר בערב. זו עונה הפכפכה מאוד ועליכן להתחיל ולהיערך אליה. הטרנדים החמים יכנסו די מהר וכדאי לרכוש כמה כדי שלא תרגישו לא אופנתיות. עוד מעט כבר לא תוכלו לצאת בערב מהבית עם החולצות הצבעוניות והכפכפים בלי להרגיש מגוחכות. אז אל תגידו שלא הזהרתי אתכן.. ניפגש ברחוב, שנה טובה וקרירה לכן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה