הימים שאחרי הסערה מאפשרים לנו לצאת סופסוף מהבית ולעשות שופינג שווה במיוחד. אופנת גברים לקיץ 2013 כבר ממש בחנויות. אין יותר פריטים שחורים בארון. הכל קיצי, סקסי וגברי יותר

גברים. אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם. כל שבוע אני יושבת וחושבת מה אכתוב הפעם כדי לחדש לנשים, אך הפעם הברקתי והחלטתי להקדיש פינה שבועית שלמה לגברים.

כן, יש גברים שבאמת אוהבים, נושמים וחיים אופנה. מופתעים? אני ממש לא. בגלגול הבא, אם אהיה גבר, אשמח להתלבש בסטייל, להקפיד על גזרות מתוקתקות, שילוב צבעים נכון על אף עיוורון הצבעים החלקי שבטח ילווה את היותי גבר מצוי, נעלי סניקרס וטי שרט עם או בלי וסט מדליק שימשכו את תשומת ליבן של הנשים.

הרי כולנו יודעים שלמרות "אל תסתכל בקנקן" מראה ראשוני הוא זה שקובע אם יהיה המשך לקשר, בעיקר כאשר מדובר בדייטים. מה שנכון, נכון. והרי לא תמיד יש הזדמנות שנייה לתיקון הרושם הראשוני ועל כן אתם צריכים להקפיד על מראה עדכני, מוקפד וגברי.

מבלי שנבחין מזג האויר החורפי / סתוי הולך וחולף לו ואנו מתקרבים בצעדי ענק לקיץ - חם יותר, ודביק הרבה יותר. ובגלל שהלבוש בקיץ הופך למינמלי בחירת הבגדים הופכת למאתגרת יותר עבורכם.

The Outfit - הקוד הרשמי של קיץ 2013 כבר ממש כאן, עוד לפני שהספקתם למצמץ. אני כמובן מדברת על מכנסי הברמודה שכבר התחילו להציף את רשתות האופנה. עם T שירט, חולצה מכופתרת (פתוחה או סגורה), נעלי סניקרס/ אלגנט/ כפכפים.. בקיצור, עם כל מה שבא לכם. לא מעט רשתות בחרו ללכת על ברמודה עם הדפסים, אך אני תמיד בעד המראה הנקי, החלק והאלגנטי.

על טרנד נעלי הריצה בטוח שמעתם, ואם לא אז הקיץ את נעלי הסניקרס הנוחות מחליפות נעלי ריצה. כן, גם אני הופתעתי לשמוע שיש בחנויות היצע רב  של נעלי ריצה אופנתיות אשר מזינות הופעות קלאסיות באנרגיות ספורטיביות ומפרות מעט את הסדר הקיים והידוע. האמירה הרווחת בנוגע לטרנד היא שנעלי הריצה מבטאות ספורטיביות רעננות ונעורים. (יפה קצת פחות). אולי הן ישמשו אותך בבריחה מהירה מדייט לא מוצלח, אז בכל זאת יש להן יתרון.

אם תשאלו אותי המילה אופנה לעולם לא מתחברת לי עם נעלי ריצה, להיפך. אשמח אם תשאירו אותם בלוקר של חדר הכושר. תודה.

הצבעים השולטים הקיץ בגזרת הגברים יהיו צבעים בהירים, פסטליים וצבעי גלידה. זאת לאחר החורף הקודר, שבו שלט השחור וגווניו. ההכרעה הססגונית השנה מתמקדת בעיקר בחולצות עם הדפסים, חולצות חלקות זה ממש OUT. תודו שקצת עייפנו מאותן חולצות חלקות ומשעממות. כמו כן, הקיץ הצבע השחור יהיה לגמרי מחוץ לתחום. אז אם סמכתם על השחור- "המרזה" שיסתיר את השומנים שצברתם בחורף זה לא יעבוד הפעם.

אז לכו לחדר כושר (נעלו את נעלי הריצה האופנתיות שקניתם) ותעלו על מכשיר הריצה.

לסיכום, גברים כמו גם נשים בארץ נאלצים ללבוש בקיץ הישראלי כמה שפחות ולהשתדל להיראות כמה שיותר טוב למרות הלחות והחום הגבוה. אין לנו את הפריווילגיה של מזג האויר האירופאי ולכן לעולם לא נראה אופנתיים כמותם.

אבל בכל זאת צריך להשתדל להיראות כאילו לא חם לנו, לא דביק, רעננים ומעודכנים כמה שיותר כשיוצאים מההגנה של המזגן. 

אז קיץ קריר ונעים לכם,
באהבה בר.

התמונות באדיבות מגזין האופנה "בלמוד"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה