מנערה מתולתלת חסרת טעם הפכה ביונסה לאייקון האופנה הכי גדול בעולם. מהי האבולוציה האופנתית של המלכה הבלתי מעורערת? ומהו הקשר ההכרחי שלנו לתופעה המסחררת?

נו באמת, אני צריכה לספר לכם מי זאת ה-מלכה בהא הידיעה המדהימה הזאת? למען ההגינות אני מודה שאני משוחדת.

יש לי סנטימנטים שלא ניתן לערער על קיומם בכל הקשור לביונסה. היא הפייבוריטית שלי! בהכל! נתחיל בזה שבעוד שבועיים בדיוק אני טסה להופעה שלה בברלין, וכמובן שאני מתכוונת לספר לכם על ההופעה הזו, על החוויה שבטח אחווה, בכל טור מעתה עד ואחרי ההופעה כי אני פשוט מתרגשת. אני לא יודעת איך אתנהג כשאראה אותה מולי בתלבושות הסופר שיקיות שלה, במראה הכי היסטרי ומשגע, בריקודים המהממים.. אה וכן, היא גם יודעת לשיר. אבל למי אכפת? זאת ביונסה. ולרגל סיבוב ההופעות המשוגע שלה החלטתי להקדיש לה טור משלה. שאגב, אם תשאלו אותי צריך להקדיש לה פינה שבועית. חייבת לעלות את ההצעה הזו למערכת.

הידעתם? 

בשמה הפחות מסחרי ביונסה ג'יזל נואלס קרטר היא זמרת פופ, מפיקה, רקדנית, כיאורוגרפית, שחקנית ודוגמנית (כן כן לא טעיתם. היא אכן מופיעה בקטלוג של H&M). ביונסה החלה להתפרסם בסוף שנות ה-90 כחברה בלהקת הבנות המצליחה "דסטיניז צ'יילד" שלמרות הלהיטים המצויינים שלה קשה היה להתייחס אליהן כמושא להערצה אופנתית. בשנת 2002 פנתה לקריירת סולו ומכאן החלה את דרכה כאייקון בלתי נתפס. בשנת 2011 זכתה ביונסה בפרס המיליניום בטקס הבילהורד, בו הוכתרה כזמרת הטובה והמשפיעה בעולם וכמלכת המוזיקה הבינלאומית. חשוב לציין שביונסה היא הזמרת הנשית היחידה שקיבלה פרס זה.

אייקון אופנה מהלך

ביונסה לא תמיד הייתה כזאת אופנתית ואפשר לומר שהיא רכשה ובנתה את הסטייל שלה במהלך השנים עם עזרה לא מועטה מאנשי מקצוע. ביונסה, שתמיד חיבבה שמלות קצרצרות וחולצות חושפות בטן, נראתה בשנים הראשונות שלה כמו מפגע סטייל מהלך: שמלות ג'ינס הזויות, מחשופים ענקיים, שמלות "אין סיכוי שאתכופף" ואיפור של נערה מהארלם. אחרי עשור לא פשוט מבחינה אופנתית, שבה נעה בין שמלות קלאסיות ואלגנטיות לבין זוועות עמוסות פרנזים, ביונסה התבגרה ובהגיעה לגיל 30 החלה להתבלט כאייקון אופנה ראוי לחיקוי. 

על השטיח האדום היא מופיעה בעיקר בשמלות מקסי, המחמיאות בצורה מושלמת לגזרה שלה, בשיער מתוח או מרושל ותכשיטים עדינים. בחייה הפרטיים, בעיקר אחרי שהפכה לראשונה לאמא, היא מקפידה על לבוש פשוט, מגניב, נוח, נגיש וקולע, ודווקא הוא זה שהפך אותה למושא לחיקוי למליוני נערות צעירות.

בחודשים האחרונים נראה כי המלכה מתחזקת חשבון אינסטגרם מלא סטייל ואופנה, כאשר יש לו יותר משלושה מליון עוקבים (ואני ביניהם) המתעדכנים מדי יום מה היא לבשה, אילו נעליים התאימה ואיזה צבע לק היא מרחה. התגובות וכמות הלייקים שמקבלת הזמרת המוכשרת רק מוכיח שהיא הפכה לאחד מאייקוני האופנה הכי גדולים של זמננו.

יש כבוד!

אלון לבנה שנפגש עם ביונסה בביקור האחרון שלו בניו יורק גרם לי לקנא, להזיל ריר ולהעריץ את מי שעומד מאחורי הבגד המדהים שעיצב לה. השמלה שעיצב לביונסה, לפי הסקיצות הראשוניות הינה שמלת מקסי עם שסע עמוק ומעין קולר בהצלבה בחזה. השמלה עוצבה בצבע אדום ותלווה את המלכה הנוצצת בכל סיבוב ההופעות שלה.

אה כן, ואם שכחתי לציין אני אהיה בהופעה. אולי הספקתם לשכוח, ואחזור עם עידכונים חמים.

בכל אופן, נדמה כי ביונסה לא הפכה בין רגע לאייקון אופנתי. מה שאומר בנוגע אליכן שמראה טוב ומחמיא וסטייל אישי שמתאים לאופייכן, לעיסוקכן ובעיקר למבנה גופכן לא יוצרים ביום ולוקח זמן רב לבנות תדמית שלמה שתחמיא ליופי ולאופי שלכן.

אאחל לכן בהצלחה, ואמסור בשמכם נשיקות למלכה.

בר.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה