אז מה היה לנו השבוע? חג השבועות הגיע ומיד הסתיים לו עם ניחוחות אביביים, טרנדים חדשים שהגיעו הישר למדינתנו הקטנה ועוד כמה חדשות שבטח תופתעו לשמוע. יצאנו לדרך

חג שבועות או בשמו הפחות מסורתי, חג הקלוריות הבין לאומי הגיע לסיומו. מודה אני בפני עם ועדה, לא, לא ביקרתי אצל ההורים ולא נפלתי על כמויות הפיצות והפשטידות עתירות החמאה שהם הכינו והגישו, אבל כאות הזדהות קניתי לי בסופר כמה בורקסים וקינחתי ב 2 מגשי פיצה במקום העבודה. גם לי מותר. ועכשיו תוך כדי כתיבה אני מקפלת את בגדי הספורט החדשים ומניחה על המיטה. בטוחה שעוד אשתמש בהם היום, מחר, חודש הבא. (אגב, הם בכלל לא חדשים, קניתי אותם לפני חצי שנה. אבל הם עדיין עם האטיקטים החדשים).

בכל אופן, אם יכולתי לכתוב בלוג שיגדיר בדיוק מה ואיך לובשים בשבועות זה היה נחמד. לא הופתעתי לראות בפייסבוק שלי מאות בנות שהיו נראות סיים שיט בשמלה לבנה וכתר לבן. אם מישהו אחראי על הסידור הזה שיסביר לי אחת ולתמיד למה בפסח ושבועות החלטתם ללבוש דווקא לבן?!?

אז כן כולן מככבות בשמלות לבנות שנקנו מאותה הרשת. והיא הותאמה בדיוק בשבילכן ובשביל עוד 100. בעצם אני קצת מצטערת שלא הלכתי לארוחת החג. הבלוג עשה לי חשק עז להוציא את השמלה השחורה שלי מהארון.

בנינו, זה יותר חגיגי וגם תמיד מחמיא יותר מלבן.

אז מה היה לנו השבוע? לא מעט. ידיעה מרעישה שהפתיעה והעציבה אותי גם יחד היתה מות מייסד בית האופנה מיסוני. אוטוביו מיסוני ייסד את בית האופנה מיסוני בשנות ה-50 אשר עם הזמן התפתח לבית אופנה המוכר בזכות טקסטיל מקורי ודוגמאות האריגה המעניינות ועתירות הצבע. אוטביו הלך לעולמו השבוע בגיל 92. ללא ספק הוא לא ישכח בעולם האופנה. עד היום, הבדים המקוריים הם חלק בלתי נפרד מהקולקציות העונתיות שלו, והוא שם דבר בכל מקום בעולם. יהי זכרו ברוך.

ובמעבר חד, לנושא אחר לחלוטין. טרנד הטבעות הכפולות צובר תאוצה. בעודי עוקבת אחר לא מעט פאשניסטות מיפן, שוודיה וסין באינסטגרם נתקלתי בתופעה מיוחדת. טבעות כפולות, בין האצבעות, אחת על השנייה ואפילו על הזרת. מסתמן כי בקיץ הקרוב האצבעות שלנו הולכות לקבל תשומת לב לא קטנה שמזכירה מראה שבטי/צועני. היות ובקיץ אנחנו מורידים לא מעט שכבות, מותר לנו לקשט את האזורים החשופים בגופנו. הטבעות הולכות להצטרף לטרנד הצמידים המשוגע (עליו דיברנו בבלוג לפני שבועיים). בקיצור, לא חסר במה להתאבזר.

סלבריטאיות בכל העולם מתקשטות לא מעט בשנה האחרונה ביותר ויותר טבעות במסיבות קוקטייל ואפילו על השטיח האדום. מה שאומר שהגיע הזמן שהטרנד יגיע גם אלינו.

צמידים, יש. טבעות, יש. תיקים?? הקיץ אתן הולכות להפתיע עם תיקים בצבעים זרחניים. בכל הרשתות תמצאו תיקים, קלאצ'ים וארנקים בצבעים עזים. החל מירוק זרחני ועד סגול עמוק. אני אישית פחות מתחברת, צבעים עדינים לתיקים יותר עושים לי את זה. אבל אם בא לכן לפשפש ולראות דוגמאות, בעיתון בל מוד לחודש מאי תמצאו לא מעט תיקים בסטייל הורס. תתחדשו.

וודאי נתקלתם בתמונות של חברים וסלבים באינסטגרם עם שקית שלkiehls ושאלתם את עצמכם מה לעזאזל? אז ככה, בית הטיפוח האמריקאי הוותיק קיל'ס נחת בישראל ופתח חנות ראשונה בקניון רמת אביב. קיל'ס מציעה מגוון מוצרי טיפוח לעור הפנים, לגוף ולשיער לגברים, נשים ותינוקות. אחד הרעיונות שעומדים מאחורי החנות יתאים מאוד לקהל הישראלי. המקום מציע אבחון וייעוץ שבסופם מקבלים דוגמית להתנסות, והכל בחינם. בנוסף קיימת מדיניות החזרה עם הבטחה להחזר כספי. תודו שאת השורה האחרונה הכי אהבתם. שווה בדיקה.

אסיים עם פריט אהוב עלי במיוחד- משקפי שמש. יש לי עשרות זוגות ותמיד כשאעבור ליד חנות משקפי השמש ארגיש שאין לי אף לא אחד וארוץ לקנות עוד זוג. הטרנד הבא מדבר על איכות הסביבה בראייה. מדובר במשקפי שמש בעלות מסגרת העשויה מבמבוק. טרנד איכות הסביבה סוחף אחריו את עולם האופנה בתקופה האחרונה ומגיע היישר למשקפי השמש שלנו. למה דווקא במבוק? המזון הבסיסי של הפנדות ידוע בחוזקו וביכולתו לגדול לבד ללא צורך בחומרי הדברה או דשן. בנוסף, הבמבוק עמיד ביותר. וגם נראה טוב. ואם כבר בפנדות עסקינן, שם החברה המייצרת את המשקפיים מפתיע- go panda.

אישית, כל מה שקשור בשמירה על איכות הסביבה תמיד עושה טוב על הלב.

מקווה שנהניתם,

נתראה בקרוב!

בר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה