רגע לפני שאתן רצות אובדות עצות בין כמה עשרות חתונות, פותחות תכנית חיסכון בשביל הצ'קים ומייחלות לרגע שעונת החתונות תעבור עליכן בלי נזקים כספיים ובלי חור בכיס, קבלו כמה טיפים אופנתיים ממני אליכן. הכניסה לכלות אסורה!

זה רק אני או שיש מבצע 1+1 על טבעות אירוסין בתקופה האחרונה?(מה אני אמורה לעשות עם הטבעת השנייה בדיוק?) כולם מתחתנים. זה התחיל בהזמנה הראשונה שקיבלתי מחברה קרובה וחשבתי על הכיף הגדול שהולך להיות, הזמנה שנייה, עדיין שמחתי, מההזמנה השלישית והלאה ההתלהבות ירדה, המצברוח איתה וכל מה שחשבתי לעצמי באותו רגע הוא על הדיל שאני אמצא לחו"ל בתקופת החתונות שיהיה שווה פחות או יותר למחירם של כל הצ'קים שהולכים להיתלש מהפנקס המסכן שלי.

בקיצור, מסתבר שהתכנית המפוקפקת לא עבדה וכבר הבנתי שאין תירוצים ואני חייבת להתייצב ל-6 חתונות! כן, 6! מקווה שפה זה יגמר!

אה ונראה לכם שזה הסוף? אוקי, אז טעות מרה בידיכן. פה זה רק מתחיל. "היי ברבור, אני מארגנת לדנה מסיבת רווקות בשבוע הבא, כל אחת צריכה לשים 400 שקל." נו באמת. ומה עם המתנה לחינה? ולמקווה? והחתונה עצמה? מסתבר שההוצאה רק מתחילה באלף שקל ואין לדעת בכמה היא תסתיים. כן, ובתוך כל זה נכנסת גם השמלה לערב החגיגי הזה (בעצם 6 שמלות ליתר דיוק כשמדובר בי). מה עושים? מה לובשים ואיך בכל זאת חוסכים?

הדילמה הכי קריטית שתמיד נדחה לרגע האחרון תהיה הבגד ביום האירוע. כבר הוצאנו את כל הכסף על מתנה לחתונה, ומה עם שמלה? לקנות? לא מחייב. יש לך הרי עשרות או מאות בגדים בארון. סטיילינג נכון תמיד יוכל לפתור לך את בעיית ה"אין לי מה ללבוש". אם תקני שרשרת ענקית, עגילים יפים, או נעל חדשה תוכלי לשים שמלה פשוטה שחורה ועליה להלביש את האקססוריז שקנית במחיר שפוי יחסית ולהיראות מליון דולר.צילום: ארז בניסטי

ואם בכל זאת בחרת להשקיע בשמלה, תכנני וחישבי מה כדאי לקנות. לקנות שמלה יקרה זו לא החלטה פשוטה. הרי אני מניחה שלא תקני שמלה מאוד יקרה בשביל ערב אחד (אלא אם את אחות של ניקול ראידמן). בכל אופן, עשי סדר בהזמנות, מי המוזמנים שיהיו בחתונה ועד כמה זה רלוונטי עבורך אם תפציצי בשמלה יקרה עם אותו קהל. אישית, תמיד אבחר בשמלה לא מקושקשת מדי, כזאת שלא זוכרים ואקנה אותה עבור מספר אירועים. זה סביר ומקובל ללכת עם אותה שמלה לחתונה של הדודה, של חברה טובה ושל חבר של הבן זוג. העיקר שלא תפגשי הרבה אנשים שיהיו נוכחים בכמה מהחתונות.

ולמרות הכל, הבגד יכול לעלות מעט יחסית ולשמש אותך הרבה אם תעשי קנייה מושכלת. למשל, תמיד טוב שתהיה שמלה שחורה בארון, מכנס גבוה מחוייט וחולצת שיפון יפה. כל פריט בפני עצמו לא אמור להיות כה יקר. תחפשי סיילים, תעשי שילובים עם בגדים שיש לך בבית ותקציבי לך סכום מדוייק בו תשקיעי בקנייה ואל תעברי את הגבול. 400 שקלים  לבגד שישמש אותך גם לאחר מכן זאת לא הוצאה גדולה מדי, הכל בהתאם לשיקולים שלך וליכולת כמובן.

בטוחה שאם בורכת בחברות אופנתיות עם חוש סטייל מפותח, תוכלי לבקש מהן להלוות לך שמלה לחתונה. בטוחה שאם תעבירו ביניכן את השמלות שכבר לבשתן, זה יחסוך לכן את שבירת הראש אחר הלבוש והחור בכיס. הכל כמובן בתנאים של תן וקח, אני אתן לך שמלה בתנאי שתלווי לי לחתונה הבאה. זה תמיד עובד ואת מרגישה חדשה בשמלה שאף פעם לא לבשת וגם לא שילמת עליה.

מקווה שאתן מתנחמות בכך שאתן לא לבד. נחמת רבים תמיד עוזרת במקרים הללו. מאחלת לכן עונת חתונות מוצלחת והרבה הנאה וסטייל.

תעשו שמח, תרקדו ותיהנו.

אוהבת, בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה