להתלבש בשביל שניים



הריון יכול להיות התקופה הכי מסורבלת בעולם מבחינת לבוש. אומנם מדובר באירוע חיובי ושמח, אך עד מהרה את מבינה שאת צריכה לרכוש בגדים חדשים, להשאיר את הג'ינסים הצמודים בצד ולוותר על המיני.
איך תעברי את התקופה ההריונית בלי לאבד את השיק?

לא מזמן עבדתי בחנות של מעצבת בגדים, לבשתי על עצמי שמלה הדוקה של החנות, עקב קטנטן, שיער אסוף וליפסטיק. בעודי עומדת מול המראה וחושבת על הקרם בורלה שתקעתי באמצע הלילה, נכנסה לקוחה מהממת עם בטן הריון ואמרה שעברה את כל החנויות בעיר ולא מצאה פריט אחד שמתאים להריונית שכמוה. צחקנו קצת, דיברנו, והיא טענה שלעולם השמלה לא תשב עליה כמו שהיא יושבת עלי כי היא צריכה להכניס בתוכה עוד איש קטן. חשבתי לעצמי שגם אני אכלתי אתמול איש קטן אבל בגלל שהבטן שלה היתה גדולה יותר החלטתי להירתם למשימה. אז ישבתי, חשבתי והגעתי למסקנה שהריון הוא הדבר הכי מהמם שיכול להיות. אז רגע לפני שאת מוותרת על הסטייל שלך לטובת אוהל חסר גזרה או חולצות שאמא שלך הורישה לך מההיריון איתך. קבלי את המדריך שלי איך לעבור את התקופה הכי מהממת בחיינו בלי לאבד את הראש. תתפלאי, אך גם במהלך חודשי ההיריון אפשר עדיין לשמור על סטייל ואפילו להרגיש סקסית מתמיד. התחלנו.

שלב המיון והסינון- החל מהחודש הרביעי אני בטוחה שכל הג'ינסים הצמודים שלך יתחילו ללחוץ, והחולצות הקטנות כבר בטח לא ישבו טוב. לכן, הגיע הזמן להיפרד מפריטים קטנטנים וצמודים. זה לוחץ, לא נעים וגם מבחינת מראה לא נראה מי יודע מה. הקפידי על מיון נכון והשאירי בצד הנלבש את כל חולצות הכותנה והלייקרה, את פרטי האוברסייז ששוכבים בצד ואת הטייצ'ים המגניבים שרכשת קודם לכן.

לאחר שלב המיון, את כל הפריטים שהשכבת לישון לתשעה חודשים תמקמי במדף העליון, בתקווה שהם יחזרו להילבש בקרוב.
איך ומה לובשים? ראשית כל, אפתח במוטו שלי- אל תפחדי מצבעים. אומנם תמיד בתור נשים שלא מקבלות את מידותיהן אנו נעדיף ללכת על צבעים מונוכרומטים כמו אפור, שחור ונייבי כהה שיטשטשו את הבטן המהממת שלנו. אך באמת שאין סיבה לחשוש ודווקא כן לאמץ צבעים עזים יותר כמו כתום, כחול, טורקיז, ירוק ואפילו הדפסים, שהם טרנד גדול הקיץ ויכולים ליצור אשליה אופטית של בטן פחות בולטת ממה שהיא באמת.
מבחינת הבד, תמיד תעדיפי בדים שאינם סינטטים כמו כותנה 100% או משי. בכל זאת את צריכה תמיד שיהיה לך נוח וקליל. אין דבר חשוב מזה במהלך ההיריון.

חולצות-
 אמליץ לך לקנות חולצות עם מפתחים עמוקים יותר, אך לא יותר מדי כדי שתרגישי בנוח. במהלך ההיריון החזה גודל ולכן צווארון סגור ייתן תחושה סגורה, חנוקה ויגרום לך להיראות גדולה יותר. בנוסף, טוניקות תמיד יבואו בחשבון בשלב ההיריון, עם תוספת בד תמיד תרגישי יותר בנוח, והבטן לא תבצבץ לך מלמטה.

מכנסיים- 
מכנסיים במהלך ההיריון יכולים להיות פריט מאוד מסורבל אם לא יודעים איך ואיפה לקנות. תחפשי בעיקר מכנסיים עם גומי נמתח, אך לא יותר מדי, וקחי לך מידה אחת מעל, תמיד עדיף שיהיה לאן לגדול. חנויות הריון רבות משווקות מכנסי ג'ינס עם גומי. אני פחות ממליצה, את הג'ינס תשמרי כשתחזרי למידותיך אחרי ההיריון. זה תמיד נראה פחות טוב, בעיקר בחודשים מתקדמים. טייצים תמיד יבואו בחשבון בעיקר כי  הנוחות שלך היא מעל הכל. טייץ הריון מגיע בגזרה גבוהה עם רצועת כותנה לאזור הבטן שמונעת לחץ אך עם זאת מעניקה תמיכה. אין שום סיבה לבחור בטייץ שחור, אך תמיד טוב שיהיה אחד או שניים בארון לימים שתרגישי פחות טוב עם עצמך. כי גם לך מותר. כמו כן, עניין הגומי הוא דבר מאוד חשוב בהריון, הוא צריך להיות רפוי במידה מתאימה וכמו כן לתפוס היטב, אל תתביישי לבדוק את הגומי במדידה.

שמלות-
 שמלות הן הדבר האהוב עלי ביותר בעיקר כאשר מדובר בהריון. לכאלה שניחנו בגוף קטנטן עם בטן עגלגלה שמלות עד אורך הברך יכולות לעשות את העבודה בצורה מדויקת. כמובן שהבד צריך להיות נמתח אך עם זאת גם נעים. אמליץ לך תמיד לקנות פריט שתוכלי ללבוש לאחר מכן. הטריק הישן של השמלה השחורה והקטנה עושה את העבודה גם בתקופת ההיריון. עם שמלה שחורה אחת שמתאימה למראה שלך תוכלי ליצור מספר לוקים שונים. בשילוב תכשיטים בולטים ונעליים שונות תוכלי להקפיץ את המראה וללכת עם השמלה לעבודה ולאחר מכן להמשיך איתה לערב. אם רגליים חשופות מטרידות אותך במהלך תקופת ההיריון שמלות המקסי הן פתרון מהמם בשבילך. אלה שמלות שמתאימות לכל שלבי ההיריון. הקפידי שיהיה מפתח מספיק גדול באזור הצוואר, ותוכלי ללכת עם עשרות גזרות שגם הלכת איתן קודם לכן. מקסי בגזרת אוברסייז יספק לך נוחות לאורך שעות היום, ועם מקסי צמודה תוכלי לצאת בשעות הערב. כמו כן, כשמדובר בשמלות צריך לשים דגש על אורך השמלה, שלא תהיה קצרה יתר על המידה ושהמפתח יהיה רחב יחסית באזור החזה.

אקססוריז-
 אפשר, מותר ורצוי. בשלב ההיריון האקססוריז יכולים להיות חברייך הטובים ביותר. צעיפים דקים, תיקים מגניבים, שרשראות גדולות ואפילו אביזרים לשיער יעניקו לך מראה מעודכן במיוחד. תמיד כשתרגישי לא בנוח עם עצמך אבזרי את עצמך במספר פריטים קטנים וקלילים שישדרגו את הלוק. כמו כן, מומלץ לא להיסחב עם יותר מדי אביזרים- לא להגזים, כדי לא להגדיל את המראה הכללי עוד יותר. חגורות פחות מומלצות בעיניי בשלב הזה, שמרי אותן לאח"כ.
לסיכום, כמו ששמת לב גם בחודשי ההיריון אפשר עדיין לשמור על סטייל. הכל תלוי כמובן בבחירת הבגדים הנכונים והגזרות המחמיאות במיוחד בשבילך. המפתח לסטיילינג נכון בהיריון הוא טשטוש החלקים שאת פחות מחבבת והדגשת החלקים האהובים יותר. עניין בחירת הבדים חשוב מאוד להשגת הנוחות והמראה המושלם. תיהני מהתקופה הכי יפה בחייך כי בקרוב תגיע תקופה יפה עוד יותר. דרך צלחה.
בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה