אז מה היה לנו השבוע? אתם בטח במתח. בעיקר הרבה מבצעים, מעבר למעילי פוך בחנויות כאילו ישראל שינתה את שמה לסיביר, תצוגות, אירועים מיוחדים והרבה חידושים. בא לי כבר להתחיל. התחלתי

יש משהו שמאוד מרגש אותי בחודש הזה. אין ספק שחלק נכבד מכך היה אמור להיות יום ההולדת שלי ואולי איזו טיסה שחיכיתי לה כ"כ הרבה זמן. אבל זה לא מה שהדליק אותי היום. הבוקר קמתי בתחושה סתווית. רוח קרה נשבה לתוך הבית, נעלי הבית הוורודות שלי נשלפו מהבויידם, בתוספת תה חם התיישבתי במרפסת הקרה שלי. לא נשמע משכנע?! טוב מה לעשות? יש קסם במזג האוויר הזה. בהמשך היום עליתי על א' והלכתי לחפש לי בגד ליום ההולדת. קל זה לא היה וגם לא אשקר שמצאתי את שמלת חיי, אבל החיפושים העירו בי חשק עז לדבר על אופנה, להתייעץ על אופנה, לראות רק אופנה ולהעביר את כרטיס האשראי שלי בכל חנות אפשרית באיזור. בפועל, תמיד כשאתה רוצה למצוא משהו וודאי שלא תמצא בדיוק את מבוקשך, מרפי היה גם כאן. יש גם אמירה שהקניות הכי טובות הן ספונטניות. אך מה לעשות שהספונטניות לאחרונה נלקחה ממני והכל כתוב שעה אחר שעה ביומן הענק שקניתי לעצמי. נו טוב, אלבש את אחת שמלות הנדושות שזרוקות לי בארון, חשבתי לעצמי. ומיד חזרתי להתעדכן בכל החדשות הכי חמות שהיו השבוע. שכחתי לציין שזה הדבר השני שמרומם אותי. יש למישהי שמלה להשאיל?

אני חולת מעילי טרנץ', ויותר מכך מתה על תומס ברברי. כן, הוא מוכר לכם כי הוא מייסד בית האופנה ברברי. ואיך הוא נכנס לתמונה? מייסד מותג העל הביא את מעילי הטרנץ' לחיינו. מעיל ארוך עד הברך, קליל ונוח להתהלך בו. וכמובן, מותאם בצורה יוצאת דופן לאקלים הישראלי. העונה המעצבים לוקחים צעד קדימה ומציגים עיצובים נועזים למעילים הארוכים. הדפסים חייתיים, טקסטורות בולטות, צבעים לא שיגרתיים והרבה משבצות. הגזרה מתאימה כמעט לכל מבנה גוף. לנמוכות יותר אמליץ ללכת על קו מעילים קצר יותר.

קייט מוס הסופר מודל המדהימה שלא יורדת אף פעם מהכותרות מעוררת השראה בשנית והפעם עוברת לצד הכתיבה, איך לא, בווג. מוס המדהימה מצטרפת לצוות המגזין הנחשק על תקן עורכת אופנה מיוחדת. לא יודעת מה איתכם, אצלי הגליונות יככבו על המדף. שאפו.

שבוע האופנה בחולון נפתח ביום שני האחרון עם טקס הענקת פרסים לאנשים שעשו לנו את זה באופנה. את הטקס הנחתה קרן מור המהממת, שהחליפה במהלך הערב כמה אאוטפיטים כובשים כדי להראות לנו באמת מי המובילה באופנה. ב"פריצה הבינלאומית של השנה" זכה, איך לא, אלון לבנה, "סטייליסט השנה" הוא לא אחר מאשר ראובן כהן ואת פרס "מפעל חיים" קיבלה דורין פרנקפורט. הטקס היה מעניין ונוטף סטייל. חולון על המפה.

עולם החתונות השתגע לגמרי! ורה וונג, הכוהנת הגדולה של שמלות הכלה, הלכה השנה על שיגעון ילדות והחליטה שקיטש היא המילה הבאה בכל חתונה. ורה וונג, הצליחה לייצר קולקצייה שלמה של שמלות כלה צבעוניות – גווני ורוד בייבי, פסטל, כתום ואפרסק הופיעו בתצוגת האופנה של המעצבת ואיך לא? ריבוי שכבות, פרחים, פפיונים וכל קיטש נוסף אפשרי. וונג, המשפיעה בתחום, מצפה לשינוי בעולם שמלות הכלות. אופטימיות כבר אמרתי?

ואיך אנחנו מתות על סיילים? מכירות סוף השבוע בסימן הנחות מיוחד. טופ שופ ב-30% לסטודנטיות, שני בר המעצבת במחירים נמוכים, יניב פרסי מוכר סמפלים עד 70%, אתר בל אנד סו פותח את השואו רום לסייל מיוחד למותג השוודי צ'יפ מאנדיי. עד 70% הנחה על כל הג'ינסים ועוד ועוד. חפשו אותם ותמצאו. מכירות החיסול בעיצומן.

וזהו, רק לבינתיים. אחזור בקרוב עם עידכונים חמים ומעניינים על הקולקציות הסופר מרהיבות שחודרות למדינתנו הקטנה. שיהיה לכולנו סופשבוע
מרענן וסתווי במיוחד.

אוהבת אתכם,
בר

 
 
 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה