תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 18/10/13 ועד 24/10/13



תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 18/10/13 ועד 24/10/13

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

מזל טלה

לאחרונה רכשת כלים, הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל טלה מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה להוציא אל הפועל בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם ולעזור לכם לממש את רצונותיכם..

 בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי.

זוגיות: מתח סמוי שנובע מכעסים מודחקים יוצר בלב תחושה של ביחד ולבד. תהליך זה מכריח אתכם להעמיד פנים ולשחק משחק שלכאורה הכול בסדר... למעשה, לא כך הם פני הדברים ויש צורך לתחזק ולתקן. זוגות רבים מתווכחים בניהם, לבסוף הם מגיעים לפשרה, קובעים עמדה משותפת ואז בשנייה אחת, אחד מהם שובר את הסכם השלום כאשר הוא אומר "אני מסכים... אבל" או "את צודקת... אבל". שימו לב שה"אבל" הוא מהות כל הויכוח בניכם והסיבה לתחילתו. בפשרה אמיתית – אין "אבל". הגיעו להסכמה כזו המקובלת על שני הצדדים במשותף.

התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. שבוע מבורך ואלוקים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

 

  


 

מזל שור
 

נושאים שקשורים באופן שבו אתם מערכים את עצמכם, זקוקים לליטוש. טיפוח של ערך עצמי יציב ודימוי עצמי חיובי יאפשרו לכם ללמוד להחיל אכזבות מבלי שהם יפגעו בתוכניות העתידיות שלכם. השבוע יש לכם נטייה להתקדר ולכעוס בקלות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים לקחת הכול ללב להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. הידיעה כי הדברים אשר מתרחשים בעולמכם וסביבכם אינם קורים כך סתם וכי לכל מקרה שעובר עליכם יש תכלית אחת והיא ללמד אתכם דבר מה, חשובה ביותר והתחברות לחשיבה שכזו, תאפשר לכם להבין שהרווח היחיד שיצמח לכם מתחושת מסכנות, או רחמים העצמיים בטל בשישים.

בעבודה: הזדמנות למימוש של רעיון תלוי ועומד באופן שבו תחליטו להשתמש בחשיבה שלכם. התחברות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית, זהו המפתח להגשמת החלומות המקצועיים שלכם.

 זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי.

בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, או שיר נעים, עשו גם הילינג והדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. כמו כן, צאו לטייל ולראות קצת ירוק בעניים הדבר יעשה לכם טוב. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלשון ימינו, תמים הוא נאיבי, ילדותי, מישהו פשוט, שאינו מבין את עובדות החיים. בלשון התרולוגיה והמקרא, תמים הוא בראש ובראשונה שלם ללא חיסרון וללא עודף. אדם מאוזן ומושלם, כאשר אין פגם באופיו, במידותיו המוסריות והדבר בא לידי ביטוי בהתנהגותו.

 

 

 

 

 

מזל תאומים

 

רבים מכם עדין חשים בבדידות מסוימת  וקושי להתחבר אל שמחת החיים. בתוך הלב, אתם יודעים שאתם מסוגלים להוציא מעצמכם יותר! אבל אתם מתקשים להוציא אל הפועל את מה שאתם יודעים שנכון בעבורכם לעשות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב, הוא הצורך בחשיבה חיובית. תכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל תאומים, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: אתם נדרשים לקחת קצת יותר אחריות. לאחרונה בחרתם שלא להתבלט. אך כעת, יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ולהשפיע על המהלכים שמתרחשים סביבכם. זה שבוע טוב בעבורכם להזיז מהלכים ולדחוף את עצמכם קדימה. חשוב שתדעו, שיש והיו אנשים שמדברים עליכם מאחורי הגב( לא רק לשלילה אלה מתוך שאין אומרים שבחו של אדם בפניו) ואת זה בדיוק רצינו להשיג.

 בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: הגיע העת לשים על השולחן את כל הקלפים! לפתוח הכול! רק בדרך הזו תוכלו סוף סוף לשים את האצבע על מה שכואב ולדעת מה עושים? איך משקמים? איך יוצקים חיים בקשר העייף ו איך מחזירים תשוקה ועטרה ליושנה? והאם בכלל יש טעם? לכל השאלות החשובות הללו, יש תשובה! וכדי שתהיו זכאים לקבל את התשובה, יהיה עליכם להוריד קצת את האגו הנפוח שלכם שמונע מכם להיפתח לפתרונות חדשים ויצירתיים שעשויים לחולל את המפנה שאותו אתם מחפשים לא רק בחייכם כזוג, אלה גם  באופן יחידני. שבוע טוב ואלוקים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל סרטן

 

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח.

 בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות

בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער.

זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בליבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל".

לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה ואפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו - תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל אריה

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל אריה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

 

 

 

 

 

מזל בתולה

הלם!, פחד משתק, תחושת חוסר אונים, תחושה שאתם כבולים, ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא או מוסד. זהו שבוע לא פשוט ורבים מכם, עוברים רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם או שהם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים או מערכות יחסים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו את אסורים או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ודווקא כעת חשוב מאוד לזכור שגם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין 'לא אבדה תקוותנו'. ה' יכול לעזור להשתדלות שלנו שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם נזכה לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש!!. שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים.

 לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי  מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר.

 בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהו כמו שפעת קלה או כאבי שרירים,  עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם.  שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

 

 

מזל מאזניים

 

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה אתם מצויים גורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

 בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם.

 אהבה וזוגיות: עם בוא חורף, רבים מבני מזל מאזניים חשים צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי. אירוע בעל הביטים רוחניים אמור ופקוד אתכם בתקופה הקרובה ולסמן לכם על דבר מה. היו ערניים וחפשו את הסימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

 הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה

 

 

 

 

 

 

מזל עקרב

המהות של השבוע מדברת על כניסה למסגרת מחייבת ועל לקיחת אחריות אישית להצלחת תהליך כול שהוא. החלטתכם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות, משמעת עצמית ונחישות . כול הכבוד, החלטתכם החיובית! היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים.

בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם.

 זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. אצל חלקכם, יש להיערך להתמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, רבנות, מס הכנסה, צה"ל וכדומה.  שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים רבים מבזבזים רגעי חיים יקרים בניסיון להבין למה דברים קורים להם? למעשה השאלה למה?, היא שאלת מליון הדולר. וביהדות התשובה לשאלה הזו ניתנת בפחות משלוש שניות . למה מה שקורה קורה? כי אלוהים אמר!!! מכוון ש ביהדות הכול נהיה בדברו. ("ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם שהכול נהיה בדברו")עכשיו  משהבין למה, הוא מתפנה להבין מה אלוהים רוצה ממנו ואיך עליו לעשות זאת.

 

 

 

 

 

מזל קשת

רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. בקיצור נצלו את החג הקרב ותעשו פסח לא רק לבית אלה גם למערכת היחסים שלכם.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להלחם בעצלות ובעצלנות ולהתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב ואלוהים אתכם

הכוונה רוחנית: חז"ל הודו בערכו של היופי וקבעו: "שלושה דברים מרחיבים דעתו של אדם אישה נאה דירה נאה וכלים נאים". כלומר: 'הרחבת דעתו של אדם' היא מעלה חיובית לכל הדעות, ואינה מגיעה אלא עם מעלת הסדר, כאשר כל דבר בא על מקומו ועומד על תבניתו.

 

 

 

 

מזל גדי

אלוהים שולח לכם השבוע ברוב חסדו, הזדמנות חיובית לשינוי מבורך. כול שעליכם לעשות על מנת שחלילה לא תפספסו את ההזדמנות הזו, הוא לפקוח עינים ואזניים שיאפשרו לכם לזהות את ההזדמנות והפוטנציאל שנשלחים אלכם משמים. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום היעוד והקריירה.  דעו!! שעכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ובעזרת השם תצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד.

בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה.

זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות רואה חשיבות ביופי החיצוני לכשעצמו! על פי הקבלה, שלמות פנימית בלבד היא שלמות חסרה. לא יתכן ששלמות פנימית, טוהר מידות והיגיינה רוחנית, לא יבוא לידי ביטוי חיצוני בגופו של האדם/צדיק. הניקיון, הבריאות התקינה והסדר החיצוני מבטאים החוצה את שבפנים. וכל חסרון באסתטיקה, בבריאות מעיד על גסות ושחיקה ברוחניות.

 

 

 

 

מזל דלי

לאחרונה אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת.

זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת.

התיקון השבועי: האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

מזל דגים

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

 זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!   

 

 

 

 

    

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(39823)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה