מה אנחנו חייבות לרכוש, מה התיק שהיה הפתעת העונה, איזה חברה העתיקה את עצמה גם לגזרת הילדים ומה לעזאזל אלבש לחתונה של עצמי?

לא אלעה אתכם בהכנות לחתונה שלי אבל רק אספר שזה עסק די רציני, קשה ולא מפנק במיוחד כמו שחושבים. לפני שהאמנתי שאהיה כלה (ממש באזור גיל 21 שלי) תמיד הייתי בטוחה שזה הדבר הכי כיפי בעולם, וההתארגנות לחתונה זה "משהו משהו". כמו חמור הייתי קופצת בראש לעזור לכל בת משפחה שהיתה מתחתנת ולחברות תמיד אהבתי לייעץ בדיוק איזה ספר לקחת, מאפרת תותחית והכי חשוב "השמלות הכי יפות הן שלו ואת בטוח תמצאי אצלו את מה שחיפשת במחיר הכי הוגן!". אבל מה לעשות, כאשר הדבר נוגע אלייך הספר, המאפרת וההוא מהשמלות נראים לך בנאליים, כבר לא אופנתיים בשיט וכאב הראש מתחיל מהרגע שמציעים לך נישואין ועד היום שאחרי החתונה.

למה הכל צריך להיות כ"כ מורכב? אולי כי כאשר זה נוגע אלייך את ביקורתית יותר, קשה עם עצמך ולא מוכנה לקבל עצות לא מועילות מחברים שממש לא מכירים את הסטייל שלך. ומדידות של שמלות? זה תמיד מרגיש כמו לפני בדיקת דם, אסור לאכול. רק כאן מותר לי לשתות, נראה לי. וגם כל מדידה תלווה עם תוספת הערה לא מועילה למעצבת " המידה שלי תרד עד החתונה, תתפרי את זה צר יותר".
השבוע, עם כל ההכנות לחתונה ועם כל המדידות התפנתי לסיור קניונים שבועי, מדורי אופנהעולמיים והרבה הרבה אופנה. קדימה!

נרכוש: 
חצאיות מיני, בסגנון ספורטיבי. אז נכון, כבר לא בא לכם לשמוע את המילה ספורטיבי בקשר לאופנה כי מה לאופנה ולספורט והאם יש אופנת ספורט? אז זהו שאופנת האביב מביאה איתה זן חדש של חצאיות היישר מעולם הטניס והמעודדות. טיילתי אתמול באחת החנויות האהובות עלי (ביותר!) ורכשתי חצאית העשוייה קפלים-קפלים ומזכירה לגמרי את החצאיות הסקוטיות המאוסות מפעם עם טווייסט מעניין במיוחד.  החצאית המגניבה מעוצבת היטב, מונחת על הגוף בצורה שיקית, יוצרת אשליה של גובה ומאפשרת תנועה. נרכש.

נתעדכן:
 חברת מנגו הבינה שכמו שכנותיה היא חייבת לסמן וי על האנשים הקטנים. מנגו קידס נחתה למדינתנו הקטנה ישירות מספרד עם מחירים סבירים לצרכן, בגדים איכותיים והרבה רצון להביא ילדים לעולם (כדי להלביש אותם, וזהו). הקולקצייה המדוברת מורכבת מהרבה בייסיק, ג'ינס ומבחר פריטים טרנדיים שמתחשק לנו שהילדים שלנו ילבשו. במרכז קולקציית הבנות נמצאו פריטים שהם אוסף מועתק ומוקטן ממחלקת הנשים. החנות הראשונה נפתחה בקניון איילון ממש בשבוע שעבר. להיכנס להריון, מחר.

הפתעת העונה: 
תיקים-תיקים ועוד פעם תיקים אך הפעם משוגעים באופן סוחף. הטרנד החם הוא תיקי ערב משונים. ככל שהתיק לא נראה כמו תיק, כך הוא יותר נחשב. תיק בושם, תיק בצורת קופסאת טייק אווי של אוכל סיני, תיק בצורת קופסאת קורנפלקס, תיק שנראה כמו ספר ואפילו כלוב ציפורים. התיק המדובר ביותר בתקופה האחרונה הוא תיק בצורת הבושם האהוב של שאנל. בשבוע האופנה בלונדון הפתיעה מעצבת אחת ומיוחדת בשם אניה הינדמארץ' שהציגה תיקי עור מטורפים ונתנה פייט למעצבות טובות אחרות. התיקים המדוברים היו עם התרנגול של קלוגס, תיק עם הדפס של קופסאת הקורנפלקס קוקו פופס  והדפסים מדהימים נוספים. הופתעתי. הרימו את הכפפה והביאו אותם לארץ, תודה.

סתם שתדעו : 
שבוע האופנה במילאנו (כמו בישראל רק הרבה יותר….. יותר) נפתח ממש אתמול (רביעי) ויימשך חמישה ימים. במסגרתו יציגו בתי האופנה האיטלקיים את קולקציות הסתיו-חורף שלהן ל- 2014-5. ביומו הראשון של האירוע הוצגו הקולקציות של ג'וצי ושל ורסוס מבית ורסאצ'ה והיום מציגים פראדה, בולגארי, מוסקינו ובתי אופנה אהובים נוספים. בסוף שבוע האופנה האיטלקי יחל שבוע האופנה הפריזאי, שיחתום את סבב שבועות האופנה בכל בירות אירופה. אני אירופאית בדם!
עד כה היו העידכונים השבועיים שלי, 
מאחלת לכולם סופ"ש מפנק עם הרבה סטייל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה