מה עשתה ירדן גוזלן-פרץ בהופעה של בעלה? קובי פרץ מפנק את המעריצים.. מאור אשואל ובן אל תבורי עם צמודות חדשות, ומה חדש אצל אייל גולן?

נפתח את הפינה עם ההופעה האחרונה של משה פרץ בבנייני האומה בירושלים. ירדן גוזלן-פרץ, נקרעת בין שני הגברים בחייה, האח הצעיר שובל והבעל האהוב משה. בזמן ההופעה יכולתם לצפות בירדן מתזזת עם העיניים בין האייפון שמשדר לה את משחק הכדורגל בין מכבי חיפה להפועל ת"א, לבין הצ'ארמר שלה שעל הבמה.  למה משחק כדורגל אתם שואלים? אז אחיה של ירדן הוא- שובל גוזלן שמפלס את דרכו בבוגרים של מכבי חיפה. התיזוז השתלם כי גם הייתה הופעה יפה וגם שובל הבקיע גול.

הפרץ השני, קובי מוצא דרך לגרום למעריציו לחבב אותו אפילו יותר. אם אתם נתקלים בפרץ אל תהססו לבקש ממנו דיסק כי הבנו שהוא מחלק אותם באהבה ובחינם.. הבחור לארג'.

אם יצא לכם להיות בסוף השבוע האחרון באילת אז יש סיכוי ש

מהאינסטגרם של בן אל תבורי

הרווחתם. מי שנכח באותו המלון עם הפריוקט של רביבו ורגב הוד קיבל בארוחת שישי מזמורים בחדר האוכל לכבוד השבת – סטייל 'שבחי ירושלים', למרות שהם בילו באילת- היה אותנטי.

אומנם דיוחנו לכם שבן אל תבורי יצא לשוק הפנויים-פנויות אבל מסתמן שהסטטוס הזה לא מתאיםלו. תבורי ג'וניר כוכב ריאלטי בעצמו מצא ייחוס מתאים ויצא לכמה דייטים עם כוכבת הריאלטי, קארין ביטון, מ'היפה והחנון' אם זה יחזיק מעמד? אנחנו בספק- אבל בואו ניתן לזה סיכוי.

 

לא רק אצל תבורי, גם זוכה 'אייל גולן קורא לך', מאור אשואל, מתחדש בבחורה חדשה לצידו שעונה לשם, שרון דדוש. השם משפחה לא מצלצל לכם סתם מוכר, היא הבת של שלום דדוש מבעלי הפלקה. השניים היו בקשר ידידותי שנים ארוכות, העלו הילוך והפכו אותו לזוגי- בהצלחה. עוד חידוש אצל אשואל הוא בחר לעזוב את 'ליאם הפקות' וכרגע מחפש מנהל חדש- יש הצעות?

תגידו מזל טוב לעומר אדם, כי לראשונה בישראל הוא מקבל את פרס 'כפתור הכסף' מיוטיוב העולמי. עמוד היוטיוב הרשמי שלו צבר יותר ממאה אלף חברים בתקופת זמן קצרה של כשלוש שנים יותר מתשעים ושניים מליון צפיות- עולה לו -עולה לו.

מי רוצה להיות שכן של אייל גולן? בפרויקט 'מגדלי צמרת' בתל אביב לפני כארבע שנים רכשו אייל גולן ומנהלו, בני פרץ, פנטהאוזים מפנקים שמשתרעים על ארבע קומות זה מול זה. בימים האחרונים, חודש לפני האכלוס, פרץ מעמיד את הדירה למכירה, המחיר המבוקש 50 מליון ש"ח. אז חברים תתחילו לחסוך ותתנו הצעת מחיר רצינית ואולי יהיה לכם סיכוי להצטרף לקריוקי מידי פעם- אצל השכן.  באותו עניין, השבוע הגיע המפיק והמעבד המוסיקלי של גולן, יעקב למאי,  לפנטהאוז החדש כדי לבדוק הקמת אולפן ביתי, למאי הגיע למסקנה כי אפשר להקים שם לכל היותר חדר חזרות. עוד אצל גולן,אתמול הוא צילם את עטיפת האלבום שלו- אז תכינו את האוזניים כי זה עומד לצאת בקרוב.

אם פספסתם את הקליפ האחרון של לירון רמתי בלי חולצה, כדי לכם להציץ בעמוד הפייסבוק שלו. רמתי, פונה ללב שלכן- בעיקר, ומבקש שתעשו 'ליפסינג' לאחד משני שיריו האחרונים. הוא גם מבטיח פרס- שווה. בנוסף רמתי, מרים פרויקט חינוכי חדש- הוא הופך מנטור של תיכוניסטים. בתוכנית אינטרנטית חדשה יבחר רמתי עם אנשים נוספים תיכוניסט אחד מוכשר שבסוף גם יזכה להפקת סינגל וקליפ משלו. 

מהאינסטגרם של ליאור נרקיס

 

 

ליאור נרקיס ממשיך לפנק אותנו עם סינגלים והוא לא מחכה הרבה זמן אחרי שלפני שבועיים הוציאאת הסינגל 'נדירה' עוד לא הספקנו ללמוד אותו בעל פה ולתת לו להוביל את מצעד ההשמעות השבועי והוא כבר משחרר לנו סינגל נוסף שכתב והלחין בשם 'יהלום' שבו הוא משתף להקת דאנס ישראלית KYD.

 

 

 

 

ולסיום, תגידו כל הכבוד לאתי לוי, היא אימצה בולדוג בן שלוש, למרות שהוא יותר גדול ממנה, לא להיבהל. אם בא לכם להציץ היכנסו לדף הפייסבוק של ,ישראל בונדק, ותראו את השניים מתלחששים. הוא עונה לשם 'ראוסי'.

הופעות

חיים משה, יארח בשבת הקרובה את אבנר גדסי לסגירת הופעותיו המוצלחות ברידינג 3.
שלומי שבת מגיע לזאפה ירושלים ב-4/3. 
אייל גולן בהאנגר אחת עשרה ב- 6/3 וב- 8/3, ובבנייני האומה, ב-15/3.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה