אי אפשר להיות בלונדון מבלי לדבר על השופינג שיש לעיר הזאת להציע! התגשמות הפנטזיות של כל שופוהוליק זה כאן! קבלו את מדריך השופינג הפרטי שלי לעיר הקניות הבלתי מעורערת - לונדון

קמתי בבוקר יום ראשון לצלילי השעון המעורר בשעה 2 בלילה בדיוק וידעתי מתוך שינה שיש סיבה מספיק טובה לקום עכשיו. תוך כדי שאני פוקחת עין תורנית, מתגלגלת מהמיטה ומנסה לפלס את דרכי בין עשרות המזוודות שהורדתי לפני שעות ספורות מהבויידם, פשוט נזכרתי! עוד חצי שעה אני צריכה להיות כבר בדרכי לשדה... לא תאמינו איך אחרי שנייה ההתארגנות שלי הפכה לשיא גינס. מפה לשם, ארזתי 2 מזוודות אחת בתוך השנייה ריקות לגמרי (נשבעת), וירדתי למונית... בדרך לשדה עשיתי חישובים כלכליים של מה בדיוק אני צריכה, אילו מתנות הכי חשוב לקנות ואיך אצליח לעבוד על הדיילת בשדה בלונדון בדרך חזרה שיש לי רק 20 קילו ואעמיס עוד 20...

בפועל, אני בלונדון כבר שבוע, יש לי 50 קילו מינימום (לא כולל אותי). החישובים הכלכליים שלי ממש לא היו דומיננטיים במהלך השופינג. המתנות הוכפלו ואין לי מושג איך אצא מפה עם כל השלל שרכשתי ! HELP!

מדריך השופינג שלי בלונדון כולל מקומות שפשוט חייבים להגיע אליהם במהלך שהותכם בעיר המדהימה הזאת!

אתחיל מזה שכמה זמן שלא תהיו בלונדון, זה אף פעם לא מספיק לכם או יותר נכון - אף פעם אין

 מספיק זמן לשופינג! אז תעבדו חכם ותגיעו רק למקומות שאתם פשוט לא יכולים לפספס!

חוק מספר 1 - שופינג עושים עם מזוודת טרולי קטנה! זה הגיוני בכל מקום באירופה, וגם כאן! אתם ממש לא תיראו מטופשים וגם אם כן, הכל למען ארון בגדים מושלם!

חוק מספר 2 - יש הרבה היצע ולכן אל תמהרו לקנות בכל חנות את כל מה שאתם רואים. לצורך העניין, בחנות אחת זוג נעליים שרציתי עלה 60 פאונד, ובחנות שלידה 45 פאונד. אילו הבדלים משמעותיים בהתחשב בכך שיש עשרות חנויות זולות עם חולצות ב2 פאונד בלבד!

חוק מספר 3 - הנחת סטודנט! אם אתם סטודנטים, או הילדים שלכם סטודנטים או אפילו החברים שבאים איתכם, הביאו תעודת סטודנט אחת לפחות! ואל תשכחו לשאול על הנחה בכל חנות. 70% מהחנויות יתנו לכם הנחת סטודנט של 10%. זה כמובן משמעותי מאוד בסכומים גדולים והכי חשוב, בסוף הקנייה הקפידו לבקש tax free שיוריד לכם עוד 10% נוספים שתקבלו בשדה!

סה״כ ברגע זה חסכתי לכם 20%, אז חוק מספר 4 זה מתנה בשבילי! תודה!

אסור לפספס!

Covent garden - מקום מדהים עם הופעות רחוב מרהיבות וקניות שוות בשפע! בנוסף, יש מעין פאסג׳ עם מסעדות טעימות, אומנות ודברים לבית! חפשו אחר החנות opening ceremonyחנות מעצבים מקומיים מדהימה ביופייה עם שלל בגדים ואקססוריז ייחודיים! קצת יקר אבל שווה!

Oxford street - אין אחד שהגיע אי פעם ללונדון ולא ביקר ברחוב אוקספורד. רחוב ענק עם מאות חנויות והיצע של בגדים, נעליים, טיפוח, מסעדות, דוכנים, ומה לא.

החנות top shop שכמובן מוכרת לכם מהארץ, היא חברה אנגלית ולכן, בלונדון היא זולה בטירוף! אם אתם בקטע של בגדי ערב, הקומה התחתונה מכילה היצע גדול מאוד של בגדים מהסוג הנ״ל ועשרות זוגות נעליים בכל הצורות וכל המידות.

Carnaby - אם תרדו בתחנת כיכר פיקדילי ותמשיכו קצת ישר תגלו אזור עמוס בחנויות בוטיק מימינכם. מבחינתי זה המקום המושלם להסתובב בו. חנויות עם מצלמות פולורויד, חנויות טיפוח מיוחדות, נעליים בשפע, בגדי מעצבים מקומיים לערב וליומיום וחנויות רשת מוכרות וידועות. שווה להקדיש לאזור יום שלם! חנות בוטיק מומלצת לנשים - daliha, לא יקר ודברים מדהימים!!! אני התאהבתי! אם תרימו את הראש ממול תראו חנות של בגדי ערב מדהימה ביופייה! אל תפספסו שום חנות באזור! 

South molton - רחוב מעצבים שמונה כ 40 חנויות מרהיבות ואופנתיות בטירוף.  ניתן להגיע אל הרחוב דרך רחוב אוקספורד. ברחוב מצאתי חנויות נעליים שלא ראיתי בשום מקום אחר, שמלת ערב מדהימה ביופייה ותיקים שווים! שווה לראות, לקנות - תלוי בכם. המחירים יקרים, בהתאם לסחורה היוקרתית.

&other stories - אחת החנויות השוות ביותר בלונדון. מקבוצת h&m וcos. אפשר להסתובב שם שעות ולא להפסיק לחטוף קולבים מהסטנדים. המחירים ממוצעים ומעלה! איכות מושלמת! נעליים מגניבות בטירוף, שמלות קז׳ואל וערב, תיקים, אקססוריז ועוד! חייבים לבקר.

Camden market - שוק אוכל משוגע ומרהיב ביופיו. אם תמשיכו לאורכו של השוק תגלו הרבה דוכנים קטנים שמוכרים חולצות, נעליים, תיקים ומזכרות. אין כמו לטייל שם ולספוג את האווירה המגניבה שבמקום! הצטיידו במזומן לשוק, אע״פ שבחלק מהדוכנים יש אופציה לחיוב באשראי! 

 

תהנו, תבלו ותקנו....

אוהבת,

בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה