חג השבועות עבר, אך האקססוריז שלו נשארים אתנו לאורך הסופ"ש. שאריות האוכל הלבן והמשמין, הקילוגרמים הטעימים וכמובן הבגדים הלבנים. מי שלא יודע, בסוף השבוע הקרוב כמעט כל מקום בילוי אפשרי בעיר הולך לחגוג ובלבן בלבד...

אי אפשר להתעלם מהעובדה שכמעט כל מקום בילוי בירושלים, הושפע קצת יותר מידי מחג השבועות והלך על לבן ובטוח. מסיבה בלבן- זו הכותרת של מסיבות סוף השבוע הקרוב והמטרה? לא ברורה, ולדעתי גם היחצנים לא יודעים כל כך מה הם רוצים. בליינים שלא יגיעו בלבוש לבן, לא יורשו להיכנס. ואני תוהה לעצמי, לבן לא מחמיא לכל אחד, אז אני לא אצא מהבית הסופ"ש כי כולם החליטו שאני צריכה להביך את עצמי?

נניח שזרמתי עם הצבע הלבן, אני לא אכחיש שאיבדתי עניין בנושא המסיבה בגלל שכל כמה חודשים מוצאים לנכון לחדש אותו. לפני חמש שנים, כשנכנסתי בוסר לחיי הלילה, מסיבה בלבן הייתה לבלייני וי אי פי שמבינים עניין, אנשי לילה גדולים ובעיקר מסיבה שחיכו לה בקוצר רוח. עם השנים, בניסיון להחיות את חיי הלילה בעיר- מסיבה בלבן הפכה להיות עוד מסיבה שרוכבים על הכסף שמוציאים על ההפקה שלה- כדי לגייס קופה נאה.

כבר מזמן שהפסקתי להתלהב מחיי הלילה, מהסיבה הפשוטה שלא מחדשים לי שום דבר, ולא יוצרים עבורי הבליינית הוותיקה לצורך העניין סיבות להישאר וליהנות בעיר ואם נסתכל על כל העניין בגדול- נגמרו לי הניסיונות להחיות את התרבות הלילית בעיר בכך שאני מפרגנת לה. אגב, מדובר לא רק עליי או על יחצנים ותיקים שעייפו מתחרות סוג ב, אלא על כל הבליינים שעיניהם בהקו כשהיו יוצאים לבלות בעיר ועוד היו מביאים חברים מערים גדולות אחרות.

מסיבה בלבן מדגישה את חוסר העניין שנוצר בעיר, והעובדה שכמה מועדונים מקיימים את אותה המסיבה באותו הסופ"ש ואפילו באותו היום- מגדילה את חוסר הגיוון. לכן הקהל התפצל לכיוון שוק מחנה יהודה והמגוון החדש מסוגו שקיים שם, סטודנטים, אנשי עסקים ואפילו סלבס שמגיעים ליהנות מריח הדגים- לצלילי רקע של מוסיקה ישראלית מקפיצה. אסכים שזה לא סגנון שכל אחד אוהב, לכן סמטאות השוק מכילות בתוכן מסתורין רב ומקומות בילוי רבים. כבר דיברתי בעבר על האופנה החדשה הזו בעיר ואם לומר את האמת- אני שמחה שנפתחנו לסוג חדש ושונה של בילוי, בלי מצלמה ופלאש וזוהר (שנגמר כל כך מהר שאין לכם מושג).

אם אנסה לסכם את דבריי, בסה"כ אדגיש כי אני עדיין מכורה לחיי הלילה בעיר באשר הם וכנראה לעולם אשאר. אבל אין ספק ש"מסיבה בלבן" שפעם הייתה מיוחדת איבדה מערכה ואפילו אכזבה. עד שאבשר על עוד מתכוני לילה לקיץ הקרוב, אחזור לי לעוגת הגבינה המהממת שהכנתי לכבוד חג השבועות.

אל תשכחו שאחרי כל ירידה, באה עלייה.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

יפית.  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה