אי אפשר לרצות את המין הנשי



שבוע עם תיקים בעיצוב אישי וייחודי, טרנד פרובוקטיבי שהגיע אלינו ישירות מהוליווד, תכשיטים בומבסטיים יצאו מחוץ לתחום האקססוריז ומנכ"ל אחד שעורר מהומה גדולה

איך שלא תסתכלו על זה, אנחנו פשוט לא מרוצות מכלום! לא מרוצות אף פעם מאיך שאנחנו נראות, תמיד נשמח להוריד גרם ממקום אחד ולשבצו במקום אחר, אנחנו לא יפות מספיק, לא שזופות, אין לנו אף פעם מספיק בגדים ונעליים, החדר שלנו לא מספיק גדול, הבית שלנו לא מספיק מעוצב ותמיד נרצה עוד משהו לקנות ולהוסיף למאגר השטויות שלנו כי אנחנו מניחות שאם יהיה לנו את המשהו הזה זה בדיוק מה שירצה אותנו, לרגע-כמובן! כי מיד אחרי שהתרצנו נמצא דבר אחר שלא מספיק טוב! אין מה לעשות - כאלה אנחנו. ויש לנו גם כלכך הרבה יתרונות אז למי אכפת?!

מותג התיקים המגניב והאהוב עלי לונגשאמפ הגיע למסקנה שאי-אפשר לרצות את המין הנשי (אני הסקתי את המסקנה הזאת קודם!). תמיד התיק שנקנה יהיה "קטן מדי", "צבעוני מדי", "הייתי מוותרת על הרצועה", "אם הוא היה פרקטי יותר הייתי מרוצה" ועוד הערות כאלה ואחרות שאנחנו פשוט חייבות להוסיף. בקיצור, לא עוד! קונספט חדש מדבר על תיק אישי וייחודי בעיצוב ובסגנון שלך. תוכלי לבחור מתוך ארבעה גדלים שונים, שמונה צבעים שונים לתיק, לידיות, ללשוניות, לבטנת התיק ולרצועת הכתף ואפילו תוכלי להוסיף את שמך על העיצוב המיוחד שלך! בקיצור שווה בטירוף. מרוצות? עדיין, אני חושבת שגם אם נבחר את התיק ה"אידיאלי" עבורנו נתחרט בשלב מאוחר שלא בחרנו צבע אחר לבטנה - כי "בטנה זה מה זה חשוב!" החנות נמצאת בקניון רמת אביב. תעצבנו להנאתכן.

מגמת השסע! אחרי שכוכבות כמו ריהאנה יצאו בזעקה אופנתית כנגד המדיניות של אינסטגרם לחשוף את החלק העליון של גופן, נראה שהצעד המתבקש הבא הוא לחשוף גם את מה שיש למטה. קנדל ג'נר הגיעה בשבוע האחרון לטקס פרסי MuchMusic עם שמלה שאין לי מילים לתאר! השמלה אמנם סגורה וצנועה באזור החזה והכתפיים, אך חושפת לראווה את עצמות הירכיים של הכוכבת עם שני שסעים עצומים עד הפס של הפופיק. ולא, היא בלי תחתונים. נשמע רחוק מלהגיע לארצנו הקטנה? אז זהו שלא תאמינו, אבל גם אצלנו מסתמנת מגמת שסע בקיץ הנוכחי בשמלות ערב וכלה עם עיצובים ייחודיים ומרשימים. המעצבים דאגו לשסע מעוצב במקומות מפתיעים בשמלה - בחלק הקדמי, בחלק האחורי ואפילו שני שסעים קדמיים עמוקים. אומנם, שמלות עם שסע חושפות רגליים ונותנות תחושה של אורך וסקסיות אך הקפידו לא לחשוף יתר על המידה, במיוחד אם מדובר בשמלת כלה.

תכשיטים בומבסטיים? ממש אאוט. מגמה חדשה וגורפת בתקופה האחרונה מחזירה אותנו כמה שנים אחרונה לתליונים הקטנים, לצמידים העדינים ולטבעות. רק הפעם - הרבה מכל דבר! שרשראות באורכים שונים, הרבה צמידים על אותה יד והרבה מאוד טבעות על אצבעות כף היד. מה בעצם גרם לנו לחזור למקום העדין יותר? אני יכולה לחשוב שמא הבגדים המאובזרים, הצבעוניות המוגזמת וההשקעה בלבוש שלנו גורמים לנו לקחת צעד אחד אחורה. ובכלל, ייתכן וזה בגלל שהתבגרנו בכמה שנים ועדין וצנוע יותר זה מקסימום נשי!

קצת בפינת הבלאגניסטים.. מועצת הדירקטוריון של חברת האופנה האמריקאית אמריקן אפרל החליטה לנקוט בצעד דרמטי ולפטר את המנכ"ל - דב צ'רני בשל "התנהגות בלתי הולמת". זה התחיל בכך שהחברה זכתה לביקורות נוקבות בעקבות מדיניות הגיוס של הרש שמבוססת בעיקרה על מראה חיצוני, קמפיינים פרובוקטיביים להפליא שחלקן צילם צ'רני בעצמו והרבה מהומה. השיא הגדול של המנכ"ל היה הטרדות מיניות והאשמה בניסיון חניקה של אחת מעובדות החברה. עם זאת, החברה נמצאת בבעיות כלכליות קשות ואיבדה 95 אחוזים מערכה מאז שנת 2008, יש האומרים שלמנכ"ל ולחוסר יציבותו יש יד בכך.

נתראה בשבוע הבא,

בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה