לחץ של דקה לפני, טרנד חדש ובעייתי, הגברים מקבלים במה אופנתית, שריפת ענק במחסנים של החנות האהובה עלי וסיילים לכבוד הלילה הלבן. יצאנו לדרך..

קמתי הבוקר בהתרגשות יתר. טוב מותר לי, ממש עוד 6 ימים אני מתכוונת לעמוד מתחת לחופה וזה לא דבר של מה בכך. אני מרגישה שאני כל כך רוצה שהכל ידפוק כמו שעון בערב החתונה שלי, שאני פשוט מוכנה לעשות הכל בשביל זה, כלומר להתאבד על המשימה ולדאוג לכל מה שנשאר בצ'ק אין ליסט שלי, ממש עכשיו, בדקה ה-90, שנייה לפני הסוף אני פותחת בריצת ספרינט כדי לנצח את המירוץ המטורף הזה. אם ניצחתי או לא אדע ממש בשבוע הבא, אבל מה שאני בטח יודעת זה שהשמלה שתכננתי לערב החתונה מגוהצת ומחכה לי על קולב. קראתי לפני כמה ימים כתבה על כך שאם אנו הכלות מתחרטות על משהו מספר ימים אחרי החתונה זה אך ורק על השמלה. איך לא חשפנו יותר מאחורה, איך לא הסתרנו יותר מקדימה ובכלל מה עבר לנו בראש כשעשינו את הבחירה הזאת… אז זהו שאני עדיין לא שם. אבל זה לגמרי סיפור מוכר וידוע. לא פעם קרה שלבשתי ליומולדת שלי או לאירוע משפחתי שמלה מסויימת שחשבתי שהיא הדבר הכי טוב שקרה לי ever- ואחרי כמה חודשים כשעברתי על התמונות לא הבנתי מה עבר לי בראש כשרכשתי אותה, ואם יכולתי לשלם רק כדי להחליף את איך שהייתי נראית באותו ערב הייתי עושה את זה, וגם למה החמיאו לי על הבגד ההוא אם הוא לא החמיא בעליל…?! החברים שלי טובים אלי? ועוד כל מיני מסקנות כאלה ואחרות שלא אצליח לצאת מהם אף פעם.

מסקנה א': תחשבו טוב טוב לפני שאתם מחליטים ללבוש בגד לאירוע חשוב ויוצאים מהבית.

מסקנה ב': טרנדים זה דבר חולף. הישארו קלאסיים! עד כאן בפינת החינוך שלי להיום.

טרנד שמסתובב בחנויות הוא לא אחר מאשר הבגדים המחוררים: חולצות בטן מחוררות מבדים דקים, סריגים קצרים מחוררים, חורים גדולים יותר, קטנים יותר, בדים בסגנונות שונים והרבה איוורור מכל פתח אפשרי בבגד. הטרנד החדש מופיע כמעט בכל תצוגות האופנה ועכשיו הוא עדכני יותר מאי-פעם. וזה רק מתחיל, כי טרנד החורים כבר נמצא עוד מימי הקיץ בנעליים, בתיקים בסרטים לשיער… בקיצור הבנתם שהטרנד תופס חזק. ממליצה לא לערבב שמחה בששון! נעליים מחוררות ממש לא עובדות עם שמלה מחוררת. הקפידו ליישם את זה בכל טרנד שהוא ותעשו חייל!
נ.ב: אל תשכחו בנות שמתחת לחולצה מחוררת חייבים לשים כל טופ שהוא. נשמע מובן מאליו, אבל נתקלתי בכמה שכנראה "שכחו"!

אל תשאלו, מהיום הגברים שלכן לא יציקו לכן עם הזמנת בגדים באינטרנט, ואתן בטח שואלות למה… מסוף החודש הקרוב לאור הביקוש ההולך וגובר Adika- אתר האינטרנט האופנתי פותח ליין שלם לגברים. הקולקצייה נראית קייצית ביותר ואורבנית, במחירים סבירים לצרכן.
טיפ: על כל בגד שאתן קונות לעצמכן תקנו מתנה לגבר שלכן. רק ככה תוכלו להמשיך לקנות בשקט.. וברגע שידפקו בדלת להביא לכן את המשלוח תכריזו בבית "מאמי המתנה שלך הגיעה!" ומיד כל הפוקוס ירד ממך!

מי שניסה לקנות ביום שבת בבוקר דרך asos נתקל בהודעה לפיה האתר מושבת עד להודעה חדשה בשל שריפה במחסני החברה באנגליה. השריפה הגדולה פרצה בקומה של מרכז ההפצה של החברה והתפשטה למחסן ששטחו גדול מ-60 אלף מ"ר. ומכאן יצא שאתר הבגדים הענק שרובנו קונות בו ומזמינות משלוחים לארץ סגר לשלושה ימים! אפשר לראות ברשת (ולייבב בבכי) את כל הנעליים וערימות הבגדים שנשרפו ונזרקו לפח. החדשה העדכנית היא שאפשר לחזור ולנשום לרווחה. שלשום האתר חזר לאוויר… הבגדים לא, אבל אני בטוחה שבעלי האתר יחזרו לעצמם מהר מאוד. דובר החברה הודיע לכלי התקשורת שהחברה חוזרת לעבוד אך יהיו עיכובים בהזמנות והוסיפו שבמידה וההזמנה שבוצעה היא לפריט שניזוק, יקבלו הגולשים את כספם חזרה. אז אל תגידו שלא ידעתם.

ובפינת הסיילים
 שלנו להיום, מעצבים ובוטיקים מצטרפים לחגיגות הלילה הלבן בתל אביב במכירות מיוחדות עד השעות הקטנות של הלילה.
המותג דניאלה להבי מזמין אתכם להגיע לחנות ברחוב רוטשילד 21 בתל אביב ולכתוב על קיר החלומות שלהם כל חלום שחלמתן. בנוסף עשרות מבצעים והנחות ענק. החנות תהיה פתוחה עד 1:00 בלילה - שווה קפיצה!
המכירה הגדולה של החנות story לכבוד הלילה הלבן: פריטים מיוחדים, מציאות, עודפים ושלל המותגים עד 90% הנחה! החל מחמישי ב-10:00 ועד שבת ב-20:00. רחוב הזרם 10 תל אביב.
הקולקצייה של המעצבת המדהימה דורית בר אור במכירה מיוחדת בויינגולד שואו-רום. פריטים בהנחות של עד 30%. חמישי עד 20:00.
סייל בחנות האונליין של laster. עד 50% הנחה על קולקציית המכנסונים לקיץ 2014. עד יום שבת. בכתובת: www.laster-design.com
 
מנגו עד 50% הנחה בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ.
הנחה של 30% על קולקציית הקיץ של אמריקן וינטג'
ועוד עשרות חנויות שפותחות את שעריהן בלילה הזה במיוחד עבורכם.
אז תיהנו, תבלו, תקנו ותישארו ערים כל הלילה.
אוהבת, בר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה