אייל גולן בשיר חדש לחיילים, שלומי שבת מחדש את ההמנון של גולני, משה פרץ יוצא בקמפיין לטובת חייל צה״ל, העלוהם בין השמאל לימין מתגבר וכבוד לזמרי הז׳אנר

ימים לא קלים עוברים על עם ישראל. ואין אדם ואומן שנשאר אדיש לנוכח המצב.

אמני הז'אנר החליטו לקחת חלק כל אחד בדרכו האישית.

אייל גולן, קיבל חיבוק חם מחיילי צה"ל שצילומו עצמם רוקדים לצליל שירו  'מי שמאמין לא מפחד', והוא מצידו  השיב להם בשיר- תפילה חדש 'שמור עליו', שאותו הקליט  בארבע לפנות בוקר של יום רביעי האחרון. בשיר נכתב: "שמור עליו מפני הפחד הזה, שמתרחב לו שוב בלב, שמור עליו, על יקיריו, שלא ייגע בהם כאב".

אייל לא נשאר אדיש לויכוח  הציבורי הקשה  שהתעורר בין הימין לשמאל ותקוף כמה מאנשי הבידור במדינה שנקטו עמדה נגד המדינה והמדיניות . מדבריו בעמוד הפייסבוק: "... לכל אנשי הבידור שמצאו זמן לצאת נגד המדינה שלנו אני רוצה להגיד לכם שאתם פשוט בושה. איך אתם יכולים לומר דברים כאלה על חיילים שמגינים  בגופם ובנפשם כדי שאתם תוכלו לחיות בשקט..." (הרחבה בעניין)

ליאור נרקיס שהגיע יחד עם כוכבי זגורי אימפריה לבית החולים סורוקה בבאר שבע ואמש  אגב הופיע  בפני חיילי הטייסת במצפה רמון)  גם כן הגיב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני מתבייש בכל אותם אנשים שפלים מעצבי דעת קהל שבוחרים להשמיץ את המדינה האהובה שלנו, אתם לא חלק מהעם שלנו!"

שלומי שבת בשיתוף ידיעות אחרונות. החליט לאחר מותם של שלושה עשר חיילי חטיבת גולני. לחדש את המנון היחידה 'גולני שלי'(שבמקור שר יהורם גאון) גם הוא  הוסיף ואמר בדף הפייסבוק שלו:" המציאות שאנחנו חיים בה. לאבד ילדים. כדרך משגרת חיים. פשוט לא נתפסת".

עופר לוי יגיע ביום ראשון הקרוב לבסיסים על  גבול הרצועה יופיע בפני חיילים ויחלק להם תפילין שקנה במיוחד.

ולסיום, משה פרץ ניהל קמפיין אינטנסיבי ובו נעזר במעריציו, שפתחו נקודות איסוף למוצרים ואוכל לחיילים בכל מקום שבו  הם מתגוררים. המבצע עדיין בעיצומו, פרץ דואג לאיסוף המוצרים והעברתם  לקו האש.    


 



 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה