חגיגות יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל בפתח ואין כמו מדינה אשר משתבחת עם השנים כמו יין. אם
הבנתם אותי נכון, אתם וודאי מבינים כי החגיגות אצלנו הישראלים אף פעם לא פוסקות והפעם- גדלנו בשנה כמו בכל שנה. השנה יותר מתמיד המסיבות הן חשאיות ותאמינו לי שדואגים לכם להפקות ענק בעיר הבירה. מוכנים לזה?

השנה אנחנו חוגגים יום הולדת מדהימה למדינת ישראל והיא מיוחדת עבורי במיוחד. עם ישראל יזכור בשבוע הקרוב את הנופלים למען עתיד המדינה, אשר הפקידו את חייהם בידי האדמה ומיד בצאת יום הזיכרון- נבעיר את המנגל כולנו ונחגוג את עצם קיומה של המדינה ועצמאותה. בנוסף לאחר קיץ קשה במיוחד הנה ההזדמנות הבאה עלינו לטובה לחגוג יחד והתאחד לעם שמח בעל תכונות ייחודיות לעשרים וארבע שעות בודדות.

לאחר מכן נחזור לצור ברמזור, להידחף בתור לסופר, להתלונן על התור לכספומט וכדומה! כאלה אנחנו הישראלים, מתלוננים ללא הרף ואוהבים אחד את השני באותה הנשימה. סתם מברברים לנו על שסע וקרע ועוד הגדרות שונות לעם שלנו, אנחנו עם מיוחד ואוהב וביום העצמאות יותר מתמיד. לכן השנה, בדיוק מכל הסיבות האלה אנשי הלילה מכינים לכם הפקות מיוחדות ומטורפות לחגיגות יום ההולדת הכי חשובה בשנה.

הגיע הזמן שלנו ליהנות ולהרגיש כאילו זו היום הולדת הפרטית שלנו. כמובן שכמו בכל שנה, תתקיים ההפקה המרכזית בעיר אשר תארח יוצרים וזמרי ענק מכל קצוות הארץ, תיירים רבים ידהרו לכיוון העיר כדי לראות את יופייה המיוחד ביום שכולו צבוע בכחול לבן ואנו הבליינים נצא לבלות וליהנות עם ריח היין של האוויר הצלול של ההרים שלנו. השנה להבדיל משנים קודמות, יתארחו בעיר כמה אורחים מאירופה היפה אשר ינגנו לנו מוסיקה משובחת ומיוחדת בסצנת האלקטרו העולמית- אתם סקרנים? גם אני ובימים הקרובים, אוכל לגלות לכם את הסוד במלואו ואת פרטי המקומות. הסיבה לכך היא העבודה הקשה אשר משקיעים היחצנים, לכבוד חג העצמאות וצביעת העיר בכחול לבן גאה.

בינתיים אוכל לאשר לכם כי העיר תהיינה עמוסה בבליינים חיצוניים (ערים רחוקות) שממש מתלהבים להגיע אלינו לבקר ולבלות בחברתנו הירושלמים. תהיו מוכנים להפקות ענק ולחגיגות יום הולדת שלא ראיתם מימיכם, גם לא ביום ההולדת הכי חשובה שלכם עד היום. אני אישית מתרגשת משום שיום העצמאות מסמל עבורי לא רק את הדגל היפיפה שלנו, אלא גם את האדמה המאוחדת עליה אנו חיים ונושמים ואת אחדות העם הכול כך מיוחד שלנו.

יום עצמאות שמח ומהנה לכל בית ישראל בליינים יקרים וחברים שלי,

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו ותמנגלו עם המשפחה.

יום הולדת שמח,

שלכם, יפית 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה