לא בלוג אופנה ולא נעליים, אך ללא ספק מוסיקה. כמעט כל הבלוגים והנושאי שיחה שקיימים בחיי הלילה הם סביב מוסיקה וטרנדים. בדפי ההיסטוריה שלי תוכלו למצוא לא מעט בלוגים המדברים על מוסיקה, אבל פריסטייל? על זה עוד לא דיברנו...

"תתארו לכם עולם יפה"...ללא הגבלה או הסחות דעת, בו כל דיג'יי יכול להביע את מי שהוא ולייצג את הקהל שלו ואפילו להרכיב קהל משלו שישמע את המוסיקה שרק הוא מסוגל לנגן. עולם של מסיבה ייחודית שבה לא הולכים לפי הזרם או מה שמקובל לשמוע- אלא בונים לעצמו איזושהי פנטזיה.

אעדכן את הבליינים שאינם יודעים מהי מוסיקת הפריסטייל, זוהי מוסיקה חופשית כשמה היא. כל די'גיי יכול שמנגן מוסיקת פסירטייל, מנגן למעשה את טעמו האישי יחד עם בניית מקצבים משלו לסטים מוכרים או חדשים לגמרי. אם נתמקד ביצירה עצמה, הסגנון האישי והייחודי הוא ששולט בסטים ונותן במה חופשית ויכולת ביטוי מושלמת לדיג'יי. הדיג'יי מנגן נגן ללא גבולות או מעצורים!

פריסטייל בייבי- זה שם המשחק. לקדמת העמדה יעלה דיג'יי מוכשר שאסף את עצמו, שתה צ'ייסר אומץ והחל לנגן ללא מעצור. ערבוב של עולמות שונים של מקצבים יתחברו לסט אחד ארוך וכל כך מיוחד שהוא לא מייגע אף בליין או בליינית. תעצמו את העיניים ותנסו לדמיין את תנועות הגוף שלכם סוף כל סוף משתחררות בלי לחשוב על כלום מעבר לקצב (כל זאת תודות לדיג'יי האלוף שגם לו לא אכפת מה חושבים או מה אומרים). לערב אחד כולנו עסוקים בקצב, בריקודים ובטירוף.

אם נחשוב על כך לעומק, מוסיקת הפריסטייל יכולה להביא לפופולריות גבוהה הרבה יותר בקרב הקהל הצעיר ולגבש התחלה חדשה ומעניינת בעולם הלילה הירושלמי. בחלקי הארץ השונים הסגנון כבר הפך ממזמן למיינסטרים ואנחנו עוד צריכים ללמוד ולעכל (כמובן הדברים לא נכללים על כל הדיג'יים של העיר שמספרם לא מבוטל) ולהתחיל לייצר מוסיקה בייבי.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו ותיצרו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם, יפית

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה