הכירו את הפייסנים החדשים

$(function(){setImageBanner('19cb2b8e-52cf-4424-a6bd-001c8f31cedf','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,43118,'Image','');})

לאחר מיונים מפרכים ענבל יעקובוביץ' וערן אשכנזי מירושלים נבחרו לסגל ההדרכה במחנה המשותף של 'צו פיוס'

השבוע הסתיימו המיונים לסגל ההדרכה של המחנה המשותף של צו פיוס. מבין עשרות המועמדים שביקשו להצטרף השנה לסגל ההדרכה נבחרים בסופו של דבר בודדים במספר. שניים מהם הם ענבל יקובוביץ' וערן אשכנזי מירושלים.

ענבל השתתפה במגוון מסגרות המשלבות חילונים ודתיים, בעיקר עם אוכלוסייה אמריקאית ובשירות הצבאי שלה, ומעידה כי החוויות המשמעותיות הובילו אותה להחלטה כי השנה היא רוצה לקחת חלק יותר גדול בשינוי ולקחת חלק בסגל ההדרכה: "נהניתי מאד מהחוויה של מחנה קיץ בחו"ל. היה לי טוב וכיף ומצאה חן בעיני האפשרות לעשות את זה בארץ, עם אוכלוסיה ישראלית מגוונת ומיוחדת. הקונספט של צו פיוס נשמע לי מדהים ומאתגר ומאד מעניין ומסקרן אותי העיסוק במורכבות שכזו בשלב מוקדם יותר מהצבא, זו חוויה שלאנזדמנתי לחוות בגיל כל כך צעיר, ואני רואה בכך חשיבות גדולה ואף זכות", מוסיפה.

ערן אשכנזי, פעיל חברתי עוסק במסגרות שונות בקירוב לבבות והיכרות הדדית בין קבוצות שונות מברך על היבחרו לסגל ההדרכה של צו פיוס. "בשנתיים האחרונות לקחתי חלק בארגון "המפגש הבין דתי" שמפגיש בין מוסלמים נוצרים ויהודים. מאד משמחת אותי העובדה שהתקבלתי להדרכה במחנה צו פיוס ואני בטוח שיש בכך צורך ממשי. מאוד חשוב לי לפגוש עולמות אחרים ממני בשביל לחזק את אמונותיי ולגלות את המקומות המחברים ביני לבין אנשים אחרים. ולכן חשוב לי להיות מדריך בעמותת צו פיוס, בשביל להראות ולראות איך נפגשים ומתחברים לאנשים שונים ממני מתוך חוסר שיפוטיות, העצמה והבנה ואפילו שמחה. כדי שנפתח חיים משותפים, עולם רחב יותר וטוב יותר ביחד. בעיניי הדבר האמיץ והמגניב ביותר שעשיתי הוא צניחה חופשית. שנה הבאה אלמד לימודי תעודה בניהול עיצוב והפקת אירועים", מוסיף.

"צו פיוס מכשירה צוות פייסנים אשר החברה הישראלית זקוקה להם במיוחד בימים אלה", מציינת עינת ברזילי מצו פיוס. "לאחר הליך ההכשרה הם ישמשו שגרירי פיוס בכל מקום בו ישהו", מוסיפה.

מחנה הקיץ של צו פיוס מתקיים במטרה לחבר בין אוכלוסיות שונות. על כן הוא נקרא המחנה המשותף. במחנה הקיץ משתתפים מאות בני נוער מכל הארץ: דתיים, חילוניים, מזרחים, אשכנזים, מהערבה ועד רמת הגולן ומבלים 10 ימים אינטנסיביים בשטח. לטובת העניין מוכשרים בימים אלה מדריכים שכל מטרתם תהיה לעודד סובלנות וקבלה – דווקא בימים אלה בהם השסעים הקשים מרימים ראש הייתי שמח לעודד רישום למחנה הזה.

תמונות: באדיבות צו פיוס  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה