כותרת הבלוג משקפת לכם בדיוק במה אני רוצה לשתף אתכם השבוע, ואם הבנתם אותה נכון היא עצבנית, קטרנית ובעיקר כועסת על כולם! כולם מתלוננים ולא עושים כלום בעניין, מה עומד מאחורי התסכול של אנשי הלילה והבליינים? ומה ניתן לעשות בנידון כדי להרים את מורל הקהל בעיר?

השנה אני חוגגת שש שנים כחלק מעשיית חיי הלילה בעיר, וככל שאני מתבגרת בתוך המערכת הזו שנקראת "עולם הבילויים", אני מבינה לא יסתפקו בכלום ותמיד יהיה מה לומר ובצורה הכי בוטה שיש. ירושלים מאז ומעולם הייתה למוקד הרעש בכל העולם ותמיד דאגו לטפח את חיי התרבות בה ועולם הלילה בפרט, זאת מהסיבה שתמיד היינו צריכים ולעולם נצטרך להוכיח את עצמנו ללא הרף. בכל עיר בירה בעולם מתקיימות ההפקות הטובות ביותר, האמנים הטובים ביותר מופיעים ותשומת הלב מגיעה בעיקר אליה- רק בירושלים מוצאים על מה להתלונן, לברוח לתל אביב (שזה הכי קל) ולא מפרגנים לעשייה הבלתי פוסקת בעיר.

כמה שבועות שאני כותבת לכם על ההשקעה של הזמן, הישיבות שגולשות לתוך שעות הלילה המאוחרות, ההוצאות הכלכליות ובעיקר הרצון העז להביא משהו טוב הקיץ לעיר. אך עדיין אני נדהמת לגלות שהתלונות בעיקר ברשת החברתית רק עולות במספרן וגם אם יש ביקורת היא יותר הורסת מאשר בונה. אם כל אחד חושב שהוא יכול להתלונן ולדרוש הרבה יותר, שיקום ויצהיר בקול גדול שהוא מרים את הכפפה- אבל לא! זה לא יקרה לעולם ואנשי הלילה ימשיכו להילחם למענכם הבליינים ולתת יותר.

אני מפנה חזרה אל כל המתלוננים אצבע מאשימה, מי שמתלונן שידאג גם לעשות משהו בנידון. יש המון צעירים בעלי אמביציה ושאיפות ותתפלאו, כאלה עם חזון לגבי העיר וחיי הלילה בה, קומו ותיצרו ותציעו רעיונות- הראש שלכם צעיר ופועל ללא הפסקה. בנוסף אני פונה אל אנשי הלילה בעיר ודורשת לתת במה לצעירים שרוצים ליצור, לשלם להם בהתאם (אין מה לעשות כסף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה) ולהתחיל להניע את כל הפרוייקט הזה שנקרא חיי לילה בירושלים לעבודה רבה, אך מוצלחת. יש לציין לאורך כל הדרך וכמו כן בקיץ הקרוב, כי התסכול של אנשי הלילה והבליינים נובע מאי תקשורת בין שני הצדדים: אחד לא מבין את הרצון של האחר וכך נוצר פער שקשה לגשר עליו. לדומא: ליין פאנקי הוא איכותי ומתאים לקהל מסוג מסוים, שלקהל עכשווי וצעיר יותר הוא פחות מתאים. הגיע הזמן לעבוד בשיתוף פעולה!

הקהל מצביע ברגליים, פסה! העם מצביע דרך פייסבוק! ככל שתעשו יותר רעש יחצני ברשתות החבריות כך תצברו תאוצה טובה ותגרפו תוצאות טובות ולא ממוצאות ("תודה ל10000 בליינים שהגיעו לבלות איתנו", "כל מי שלא נכנס...מצטערים"). כל המשפטים החוזרים האלה כבר לא עובדים על אף אחד. תעשו ולא רק תדברו, שגם על זה יש עוד הרבה מה לומר.

עד לסוף שבוע הבא, צאו ותבלו ב- י-ר-ו-ש-ל-י-ם!!!!!!

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה