מצעד החתיכים הגיע לעיר



שמעתן נכון בנות יקרות, מצעד החתיכים הגיע לעיר! חלקם משלנו, אך חלקם הגדול מאוד מגיעים אלינו מאירופה הקרה אך ליבם חם מתמיד. האקלים היבש וכל כך ישראלי מזרים לעיר הבירה והנעימה תיירים רבים ונחשו מה בננות? הם לגמרי רווקים. מה נלבש ואיך נתנהג כשהטיפוס האירופאי ניגש להתחיל איתנו? מה נזמין לשתות? על מה מדברים? ואיך נדאג להמשיך עניין במהלך הערב?

"אוויר הרים צלול כיין, וריח אורנים"....כמה שאני משתמשת במשפט הזה כשאני כותבת אליכם, אך מה שנכון, נכון! האווירה של ירושלים והקסם שבה מושך את כל העולם אלינו: בהיבט הפוליטי, הכלכלי וגם התרבותי. אנחנו פה בשביל להראות למבקרים שירושלים יש בה הכול מהכול ושכולם רצויים בה ויכולים ליהנות ממה יחד. עונת הקיץ מושכת אליה תיירים רבים שמעוניינים לבדוק על מה הרעש סביב עיר הזהב, וכחלק מן המסע שלהם הם גם רוצים לבלות (בעיקר הצעיר שבהם). פה חברותיי היקרות, אנחנו נכנסות לתמונה (גם אתם גברברי העיר כי גם בחורות מגיעות הנה והן רוצות לבלות כמו שהן יודעות), ולמעשה לוקחות על עצמינו לגמרי את תפקיד המארחות .

אתן וודאי תוהות למה אני מתכוונת כשאני מדברת על אירוח, אז הסירו דאגה מליבכן לא התכוונתי לאירוח ביתי כזה או אחר, אלא ללא מעט היכרויות וסיפורים אל מעבר לים שיתרחשו בקיץ הקרוב ואנחנו צריכות לייצג את העיר בכבוד! נתחיל מהעובדה כי הם רווקים ונחשקים מאוד והם יודעים את זה! גם הקהל הנשי האירופאי מודע לעוצמות הנשיות שלו וליופי הבלתי ניתן להסבר שלהן, ואל תטעו גברים יקרים: הן ישחקו על כך לא מעט. לשם בילוי שכזה, נכין את עצמנו מראש ולא נתלבש בצורה פרובוקטיבית אלא בצורה אלגנטית אך מופרעת (זה בסדר בנות, גם ככה לא חם פה כמו בתל אביב), וגברי ירושלים אל תלבשו שום דבר מוגזם או חסר טעם. תהיו מי שאתם ותקסימו את האירופאים בקסם הירושלמי שלנו.

פרט נוסף חשוב מאוד- התנהגות! תרבות הנימוסים האירופאית תהיה לכולנו קצת משונה ואפילו קרה, אך נצטרך להשתלב וליישם את המשפט המוכר 'ברומא, התנהג כרומאי'. כן, אנחנו נחייך בעדינות, נצחקק ולא נצחק בקולי קולות ובעיקר נהיה נחמדים (מה שהם פחות מכירים ולכן הם אוהבים את זה- בעיקר הגברים שלהן).  אני אדגיש כי אם הגברים היפים להפליא הללו מגזימים בצורת הדיבור, ברמיזות מיניות או מפצירים בכן בסיסמאות ריקות לגמרי מתוכן- אל תהססו לעמיד אותם במקום ואם צריך גם באגרסיביות רבה (אני עדיין בתוך הגדרת התרבות האירופאית אז אל תסחפו).

החלק המעניין והקליל יותר יגיע עם הזמנת המשקאות האלכוהוליים, שוודאי יהיו לנושא שיחה קצרצר. בישראל התפתחה תרבות שתייה משלנו ותיירים רבים מכל העולם לא מתחברים אליה או להיפך- מבקשים לדעת עליה עוד ואפילו לטעום ממנה (כן, התכוונתי לוודקה רדבול). באירופה יותר מדברים על קוקטיילים או משקאות חריפים נקיים ללא צורך בערבוב. אם כבר מערבבים, אז מדובר על משקה קל לחלוטין כמו חמוציות, אוכמניות וכדומה. בנות יקרות, אם כל הציניות שלי על קאווה- זה הזמן להזמין אותה ולהראות את הנשיות שלכן בשיאה. אם הערב זורם יותר, הייתי הולכת על בירה צוננת, הגברים האירופאים אוהדים שרופים של בירה ובחורה שיודעת לבחור בירה טובה היא ללא ספק בטופ סדר העדיפויות שלהם. אצל העם הגברי של ירושלים, הייתי ממליצה להזמין משקה מסוקס, אולי קוקטייל גברי (תתפלאו אבל בכל העולם נהוג להזמין קוקטיילים ולא רק וודקה), או אפילו וויסקי משובח עם שתי קוביות קרח. אל תהיו המוניים מצד אחד, אך גם אל תנסו לחקות את המאצ'ו האירופאי העדין, פשוט תייצרו שיחה טובה וקלילה.

אחרי שדאגנו ללבוש הקלאסי, והראנו את הנימוסים הירושלמיים שלנו, נזמין את השתייה ונתחיל לצחקק ולפטפט עד אור הבוקר. תאמינו לי- יצירת עניין בין שני המינים היא לא קשה אם נדע לשחק את המשחק לפי החוקים.

שלכם, יפית   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה