קופת החולים מכבי חונכת מרכז רפואי חדש בעיר



בשכונת תלפיות- ארנונה קופת החולים מכבי חונכת מרכז רפואי חדש

ביום ראשון האחרון, נערך טקס חנוכת המרכז הרפואי החדש של מכבי שירותי בריאות בשכונת תלפיות-ארנונה. בגזירת הסרט  וקביעת המזוזה כיבדו בנוכחותם יו"ר מכבי פרופ' משה רווח, מנכ"ל מכבי מר רן סער, ממלא מקום וסגן ראש עירית ירושלים מר מאיר תורג'מן  וראש מחוז ירושלים שפלה מר גידי לשץ, עוד נכחו: יהודה בן יוסף יו"ר המינהל הקהילתי ארמון הנציב/ארנונה, ברכה אידלשטיין יו"ר המינהל הקהילתי בקעה, יוסי שכטר מנכ"ל ארגון בוני ירושלים ועוד רבים וטובים.

במרכז הרפואי החדש תלפיות-ארנונה,  שיעניק שירות מידי יום החל מהשעה 8:00 עד 19:00 ברציפות  וכן בימי שישי בשעות 8:00-12:00, נפתחו שירותי בריאות מותאמים לצרכי האוכלוסייה ביניהם: רפואת משפחה וילדים, רפואת נשים כולל אולטרסאונד נשים, שירות אחיות, שירות מעבדה, רופאים מקצועיים במגוון מקצועות, שירותי תזונה ופיזיותרפיה ואף רפואה משלימה של מכבי טבעי ומכבי במבט ראשון. בנוסף, נפתח בתוך המרכז הרפואי בית מרקחת מכביפארם, בנוסף לבתי מרקחת נוספים שיפתחו בחודשים הקרובים ברחבי העיר.

מאיר תורג'מן, ממלא מקום ראש העיר אמר בטקס: "השינוי האדיר במערכת הבריאות בירושלים ניכר בכל רחבי העיר – רואים שמכבי עלתה לירושלים על מנת להעניק לתושבים מערכת בריאות מעולה, כי זה מגיע להם. אין ספק שקופת חולים מכבי שירותי בריאות הולכת להיות הדבר הגדול הבא בירושלים".

רן סער, מנכ"ל מכבי אמר בטקס: "הירושלמים החליטו להצביע ברגליים ואנחנו שמחים לראות את תנופת הבריאות בעיר. ירושלים היא העיר הגדולה בישראל ותושביה ראויים לקבל את הטוב ביותר- את שירותי הרפואה של מכבי".

גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות: "אנו שמחים להביא לירושלמים את העוצמה של מכבי עם המומחיות, המצוינות והטכנולוגיה הרפואית המתקדמת ביותר. מכבי היא הקופה עם מספר הרופאים המומחים הגדול ביותר בארץ, והיא מביאה את השילוב של מקצועיות רפואית עם מתן שירות אישי למטופל ולבני משפחתו וכל זאת תוך הקמת 5 בתי הרופאים החדשים בקהילה . מהפכת הבריאות שהבאנו לירושלים תמשך במלוא עוצמתה לטובת המשך שיפור האיכות הרפואית לה יזכו תושבי הבירה."

 קרדיט צילום – יוסי גמזו לטובה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה