וילות בצפון - מדוע לנפוש בהן ולמי זה מתאים?



התברכנו בארץ שיש בה אזורי נוף ואקלים שונים, וכל אחד מהם מציע אפשרויות נופש מגוונות, אבל תמיד יהיו האזורים המועדפים שמסמלים עבורנו יותר מזיכרונות מטיולים שנתיים רחוקים

 

מכל האזורים היפים בארץ, לצפון יש חיבה מסוימת כמעט אצל כולם. מי מאתנו שיש לו תמיד אסוציאציות של יערות אירופה או רכסי אמריקה שהיינו מוכנים לגור בהם בבקתת עץ רומנטית, ומי מאתנו בגלל הכנרת הנוסטלגית או האתרים הרבים שהצפון משופע בהם ולנו לא נותר אלא לבחור ביניהם בכל שנה מחדש. לצפון יש את הצבעים הייחודיים שלו שאינם משתנים בכל השנה, ומכיוון שגם מים זורמים במאגרים המים שלו רוב ימות השנה, הוא מבטיח לנו בדרך כלל חופשה קרירה ונעימה גם בקיץ הלוהט ביותר, וזאת הסיבה העיקרית שהודות לה אנחנו נוהרים לצפון בעדיפות ראשונה בדרך כלל.

לא יודעים איפה למצוא וילה? הזמינו וילות בצפון באתר וילה וואו

אטרקציות בצפון המשלבות חדש וישן

הייחוד של הצפון הוא במרקם שלו. לא שירושלים ואילת אינן תיירותיות מספיק, אבל המספר העצום של אטרקציות בצפון גורם לנו לבחור בו בראש סדר העדיפויות שלנו. הכנרת מצד אחד לנוכח חופי הים התיכון, החרמון בקיץ ובחורף, הערים והיישובים הכפריים שמרתקים אותנו משום שלמדו לפתח שם תשתית תיירותית מפוארת שמכבדת את המסורת והחדשנות ומשלב ביניהן בצורה נהדרת. השלווה והנוף מלווים כל חופשה כזאת וכעת כל שנותר כעת לבחור הוא צורת הנופש שאנחנו רוצים ליהנות ממנה. האפשרויות כוללות מלונות וצימרים, ואת צורת הנופש הפופולרית שמתפתחת לאחרונה ויש לה יתרונות רבים וקהל נלהב, כך מתברר – וילות הנופש היוקרתיות בסגנון שאנחנו מכירים מחו"ל ומסרטים בעיקר.

וילות נופש לעומת צימרים ומלונות

הפרטיות והאינטימיות של וילות נופש וצימרים מוכחות וידועות לעומת מלונות הומים שבהם יש מאות אורחים, ושבהם תהיו כפופים לסדר היום שמוכתב לכם על ידי לו"ז המלון וצוות העובדים. מי שחשוב לו הגודל של המקום שבו הוא מתאכסן והשירות המלא שפוטר אותו מלבשל, לנקות ניקיון מינימלי או לסדר אחריו, ימצא את המלון הולם את צרכיו. מי שמעדיף מקום קטן ואינטימי שבו אפשר לבחור בין שירות עצמי לבין שירות בעלי המקום, יכול להעדיף צימרים. אם כי גם שם תצטרכו לחלוק את המתחם עם אורחים נוספים ולהיות כפופים ללו"ז המקום. מי שמעדיף עצמאות מוחלטת בשהות במקום אקסקלוסיבי במתחם סגור, אינטימי ופרטי לגמרי, יעדיף בוודאי וילת נופש.

יתרונותיה של וילת נופש גם במחיר

ידוע לכולנו שמחירי המלונות והצימרים אינם זולים ומאפשרים בקושי לזוגות לנפוש בהם לחופשות קצרות, למרות שאין ספק שהשדרוג בענף זה עם השנים מעורר פליאה, ומקומות רבים מכריזים על עצמן כמלונות בוטיק וצימרים יוקרתיים מאוד. אולם אם בודקים את עלויות כל האפשרויות השונות, וילות נופש מאפשרות לכם ברוב המקרים נופש במחיר סביר כשאתם יכולים לבחור להביא אתכם לא רק את המשפחה הקרבה כי אם גם את המשפחה המורחבת, ולכן הן מגוונות לכם את החופשה בצורת האנשים שתבחרו ליהנות אתם ממנה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה