עיצוב אירועים בעזרת פרחים



יש לכל אחד מאיתנו הרבה אירועים מאוד מרגשים שקורים לו בחיים, בין אם זו בר המצווה שלנו, החתונה או אפילו הולדת הילד הראשון. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הרבה זוגות אחרים, מתרגשים מאוד מהחתונה שלכם כי חתונה זה עניין של פעם בחיים. בדרך כלל הרצון שלנו יהיה לשמח כמה שאפשר – את האורחים ואותנו, ולכן ברור מדוע האירוע הזה זו ההזדמנות הכי טובה שיש להגשים חלומות שונים. חשוב שתדעו שאחד מהאלמנטים הכי משמעותיים שיש שתורמים רבות להצלחת האירוע ולאווירה כולה היא השאלה האם משלבים פרחים או לא.

 

למעשה עיצוב אירועים בעזרת פרחים זה עניין שהפך להיות נפוץ מאוד בתרבות שלנו, בין אם מדובר על סידורי הפרחים לשולחנות, על קישוטי רכב או אפילו על הזר שהכלה תחזיק מתחת לחופה. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים לגבי העניין הזה וכדאי שתדעו: לא מומלץ להשאיר את בחירת סידורי הפרחים ואת קישוטי הרכב לאירוע הקרוב שלכם לרגע האחרון.

שילובי הצבעים

כאשר חושבים על סידורי פרחים ועל קישוטי רכב צריך לקחת בחשבון כמה פרטים חשובים והראשון שבהם זו למעשה התאמת הצבעים. ממש כפי שהייתם רוצים שיהיה קשר בין החליפה שהחתן לובש ובין השמלה של הכלה, כך רצוי גם לשים לב לשאלה האם זרי הפרחים מתאימים זה לזה, לצבע המפות ואפילו לצבע המפיות. זה נכון, כמובן, גם לגבי קישוטי הרכב שיוכלו אולי להתאים לכם, כי למה שלא תיצרו מוטיב שחוזר על עצמו לכל אורך הדרך? בנוסף לשאלת הצבעים אנחנו גם ממליצים לכם לבדוק את האיכות, את הטריות של הפרחים ואת הסידור שלהם. האם אתם מעדיפים זרים גדולים? והאם, בהקשר של קישוטי רכב, אתם מעדיפים שהפרחים יהיו כמה שיותר עדינים ומסורתיים? או שאולי אתם רוצים קישוטים גדולים במיוחד כך שכל הרחוב יוכל להבחין בהם? לכל זוג שמתחתן יש שאיפה אחרת בנושא ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, רוצים לראות כמה שיותר דוגמאות לפני שאתם מקבלים החלטה סופית.

כמה באמת עולה לקשט אירוע בעזרת פרחים?

חשוב להתכונן גם להוצאה הכלכלית הזאת, כי ממה כמו כל שירות אחר שתזמינו לחתונה שלכם, גם קישוטי רכב וסידורי פרחים שונים יעלו לכם לא מעט. עם זאת, לא תמיד חובה לשלם סכום מופקע כי הרבה פעמים ניתן למצוא גם סידורי פרחים במחירים טובים יותר. מה שבטוח זה שצריך להתייחס לכל סוגי הפרחים שלהם אתם זקוקים, בין אם זה כולל את השולחנות, את הרכב או כל אלמנט אחר. רק כשיהיה לכם פירוט של כל סוגי סידורי הפרחים הדרושים לכם תוכלו להבין על איזה מחירים מדובר ולקבל את ההחלטות הנכונות לכם. השקיעו בפרחים בחתונה שלכם ותראו שזה יוסיף לא מעט להצלחת האירוע כולו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה