בית"ר ירושלים מתכוננת למסע האירופי



הבוקר כל שחקני בית"ר ירושלים הגיעו לסדרת בדיקות משלימות על מנת להירשם לאירופה ולליגה

לאחר שרשמו אמש את הניצחון הראשון שלנו העונה, ולאחר לילה מלא אדרנלין, הגיעו הבוקר כל שחקני בית"ר ירושלים למרכז הרפואי "מאוחדת" ברחוב הטורים בירושלים, על מנת להתכונן למסע האירופי. שחקני הקבוצה התייצבו בשעה 9:00 וערכו בדיקות משלימות על מנת להירשם לאירופה ולליגה, ערכו בדיקות דם ושתן, וכמו כן, בדיקות אקו לב. מהבדיקות המשיכו השחקנים (שהיו בצום) אל בית וגן על מנת לערוך את אימון השחרור.

צילום: בית"ר ירושלים


נציגי מאוחדת שנכחו בבדיקות של שחקני בית"ר היו מנהל מחוז ירושלים עופר משולם, סגנו עופר שם-טוב, ד"ר מנחם ביתן הרופא המחוזי של מאוחדת בירושלים יהודה לוי מנהל השיווק המחוזי והנהלת המרכז הרפואי הטורים.

צילום: בית"ר ירושלים


עופר משולם, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים: "בית"ר ירושלים וקופת חולים מאוחדת מהוות חלק בלתי נפרד מהעיר ירושלים . קיבלנו אתמול פנייה מבית"ר לערוך בדיקות רפואיות לשחקנים , מיד נרתמו לעניין והעמדנו לרשותם את הצוותים הרפואיים המקצועיים שלנו במחוז . ערכנו לשחקנים מספר בדיקות בניהן בדיקות דם ואקו לב על מנת לאפשר להם לעלות על המגרש בצורה בריאה ובטוחה יותר. מאוחדת משקיעה מאמצים ומשאבים רבים לאורך כל השנה לקידום הבריאות בירושלים והסביבה. אנו רואים בספורט משאב חשוב ומרכזי כחלק משמירה על אורח חיים בריא ונכון. אנו מאחלים לבית"ר ירושלים עונה מוצלחת".

צילום: בית"ר ירושלים

מנכ"ל המועדון, אלי אוחנה, אמר: "אנו מודים למאוחדת על ההתגייסות הגדולה לטובת המועדון. מדובר במשהו שהוא לא מובן מאליו ובעזרה גדולה עבורינו. אנו נמשיך את שיתוף הפעולה בין הצדדים ומקווים שנתראה רק בנסיבות של בדיקות ואירועים משמחים".



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה