בן בן-עמי, בסך הכל ילד בן 12, משחק בבית הספר של בית"ר ירושלים וחולם להגיע הכי רחוק שאפשר. האבא: "בן הוא פריק של כדורגל". הילד: "החלום שלי הוא להיות כדורגלן בבית"ר ירושלים"

 ליגות הנוער והילדים שלנו בפגרה, וזה בדיוק הזמן להתחיל להכיר את הכישרונות בעיר שלנו. השבוע, תחת הזרקור שלנו, אפשר למצוא את בן בן-עמי. מדובר בסך הכל בילד בן 12, אבל בכישרון גדול, שהתחיל השנה לשחק כדורגל בבית הספר של בית"ר ירושלים תחת הדרכתו של המאמן רן אביוף.
 משפחת בן-עמי, המתגוררת בהר חומה, היא בכלל משפחה של כדורגל והאבא, אשר, משחק בקבוצת הותיקים של בית"ר, בליגה למקומות עבודה וגם בקבוצת כדורגל החופים "שווה שווה" של ירושלים. "בן הוא פריק של כדורגל", מספר האבא, "והוא כל היום מסתובב בבית עם כדור. הוא חי ספורט 24 שעות ביממה ואנחנו עומדים מאחוריו כמשפחה. הוא רואה אותי ואת הזיקה שלי לכדורגל ורוצה לחקות אותי ואני מקווה שהוא ימצה את הכישרון והפוטנציאל שיש בו".

נחזור לבן-עמי ג'וניור. בן התחיל לשחק כדורגל, כמו כל ילד, כבר בגיל 6, ותמיד אהב לשחק בחלק ההתקפי של המגרש. בבית"ר הוא משחק כשחקן כנף בצד ימין ותמיד הוא אוהב לחפש את השער – אם לא בגולים, אז בבישולים. אז מה יש לכישרון הצעיר להגיד? "החלום שלי הוא להיות כדורגל בבית"ר ירושלים", הוא מספר, "ואם אני אשחק בחו"ל, המטרה היא להגיע עד לברצלונה הגדולה. בארץ אני מעריץ את אבירם ברוכיאן ובחו"ל אני הכי אוהב את לינול מסי".
 בן-עמי, אומנם זה צפוי, אוהד שרוף של בית"ר ירושלים. יש לו מנוי למשחקי הקבוצה, ולא רק שהוא מעריץ את אבירם ברוכיאן, לפעמים הוא אפילו נמצא איתו בקשר. ולא לדאוג, למרות שמדובר בילד שמאוד, אבל מאוד, אוהב כדורגל, הוא תלמיד מצטיין. בקיצור, תחזיקו לו אצבעות. 
 
צילום:אלבום משפחתי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה