דניאל קפלן, השחיין הצעיר מהפועל ירושלים, מחזיק בשיא לילדים במקצים של 100 מטר ו-200 גב, וממוקם במקום הראשון בארץ. עכשיו הוא מתכונן לאליפות ישראל, אבל הראש כבר בעתיד: "החלום הראשון שלי הוא להעפיל לאליפות אירופה כשאני אהיה בגיל 16 בערך. אחר כך, כמובן, המטרה תהיה להגיע לאולמיפיאדה ולייצג את ישראל"

את זה שהפועל ירושלים שחייה מייצרת לנו כוכבים חדשות לבקרים כולנו כבר יודעים, אבל עכשיו זה הזמן לעשות לכם היכרות עם אחד מהם. קוראים לו דניאל קפלן, הוא בסך הכל בן 13 וחצי, והוא גר בירושלים בשכונת גבעת מרדכי. בימים אלה מתאמן דניאל לקראת אליפות הארץ, שתיערך בסוף החודש במכון וינגייט. קפלן ג'וניור מחזיק בשיא לילדים במקצים של 100 מטר ו-200 גב, ומחזיק במקום הראשון בארץ.
"התחלתי לשחות בגיל 6", סיפר לנו היום דניאל, "ואם להיות כנה, ההורים רשמו אותי לחוג שחייה ובהתחלה בכלל לא אהבתי את זה. היום אני משקיע בזה את כל כולי. אני שוחה 10 פעמים בשבוע ולפחות פעמיים ביום, והמטרה היא להיות הכי טוב שאפשר".

קפלן ג'ונייור לומד בחוות הנוער בירושלים ומשלב ביחד עם השחייה גם לימודים. הוא זכה לפני שנה בתואר השחיין המצטיין בארץ לגילאים 10 ו-11 ומחזיק עד היום בשיא לגילו במקצה ל-100 מטר גב, כשהשיא עומד על דקה, 13 שניות ו-40 מאיות.
"החלום הראשון שלי הוא להעפיל לאליפות אירופה כשאני אהיה בגיל 16 בערך", מסיים השחיין המוכשר, "ואחר כך, כמובן, המטרה תהיה להגיע לאולמיפיאדה ולייצג את ישראל. את מי אני מעריץ? בישראל אני אוהב את גיא ברנע ובעולם אני הכי אוהב את השחיין ריאן לוכטה האמריקאי".
אנחנו נמשיך לעקוב אחריו.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה