בית הכנסת "ניצנים גבר בגמר על בית הכנסת "רמב"ן" בתוצאה 27:37 והוא האלוף הטרי של ליגת בתי הכנסת בירושלים. בית הכנסת "רעות" סיים במקום השלישי. ראש העיר, ניר ברקת, שהעניק את הפרסים לזוכים: "המודל שיצרנו יהפוך מהר מאוד למסורת ויורחב עם השתתפותן של קהילות נוספות. זו עוד דוגמא לביסוס מעמד הספורט בבירה בצורה ייחודית בשילוב של קודש וחול"

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, העניק אתמול בערב את גביע ליגת בתי הכנסת בירושלים לקבוצת בית הכנסת "ניצנים", שגברה במשחק הגמר על קבוצת בית הכנסת "רמב"ן" בתוצאה 27:37. במקום השלישי בליגה זכתה קבוצת בית הכנסת "רעות", שגברה על קבוצת בית הכנסת "משכן אברהם" בתוצאה 22:39.
אלופת הליגה, קבוצת בית הכנסת "ניצנים", זכתה לקבל גביע מראש העיר וגם קיבלה פרס ירושלמי מקורי - סיר קוגל ירושלמי מסורתי לקידוש בשבת לכל מתפללי בית הכנסת.

ליגת הכדורסל של בתי הכנסת בעיר נולדה ביוזמת קהילות בתי הכנסת שפנו לראש העיר, והיא הופקה על ידי אגף הספורט בעירייה. עיריית ירושלים אמונה על הפקת הליגה וארגון המשחקים, החל מתלבושות ייחודיות לכל הקבוצות, כתיבת תקנון, שיפוט והפקת המשחקים. הקבוצות הרבות שיחקו בשיטת ליגה בת סיבוב אחד, לפי תקנון איגוד הכדורסל הרשמי. הליגה הפכה במהרה לשיחת היום בקרב מתפללי בתי הכנסת בירושלים, והביקוש לרישום מצד קהילות רבות בעיר היה מעל למשוער.
הליגה התקיימה בהיכל הספורט העירוני במלחה בצורת ליגה בת מחזור אחד ונרשמו בה מספר אירועים מרגשים, כגון: דרבי לוהט בהר חומה, מספר משחקים שהסתיימו בשנייה האחרונה וכאלה שהסתיימו לאחר מספר הארכות אחרי מותחן מרתק.
ראש העיר, ניר ברקת, אשר היה אורח הכבוד במשחק הגמר, בירך את כל קבוצות בתי הכנסת שהשתתפו בליגה והוסיף כי: "המודל שיצרנו יהפוך מהר מאוד למסורת ויורחב עם השתתפותן של קהילות נוספות. זו עוד דוגמא לביסוס מעמד הספורט בבירה בצורה ייחודית בשילוב של קודש וחול".  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה