האם זה סופו של כדורסל הנשים בירושלים? קבוצת הנשים של אס"א ירושלים הודיעה הבוקר לאיגוד הכדורסל שבגלל שהיא לא יכולה להעמיד תקציב מינימום של מיליון ₪ לעונה הקרובה, היא תשחק בליגה הלאומית. מי שתחליף אותה בליגת העל תהיה ככל הנראה הפועל תל אביב. עצוב, אפילו עצוב מאוד

קבוצת הנשים של אס"א ירושלים הודיעה הבוקר לאיגוד הכדורסל, כי אין באפשרותה להעמיד תקציב מינימום של מיליון שקלים להשתתפות בליגת העל לנשים. הקבוצה הודיעה כי עקב כך היא תשחק בליגה הלאומית.
בעונת 2008/9 הצליחה הקבוצה לחזור לליגת העל אחרי ניצחון 0:2 בסדרת הפלייאוף מול הפועל ראשון לציון. עונה לאחר מכן, היא סיימה את הליגה במקום השישי בטבלה. לאחר סיום העונה, בדומה להודעה שנמסרה היום בבוקר, הודיעה הקבוצה כי אין באפשרותה לבנות תקציב מתאים להמשיך את השתתפותה בליגת העל, והקבוצה הורדה בחזרה לליגה הלאומית. בסיום עונת 2010/11 העפילה הקבוצה בחזרה לליגת העל, אחרי שניצחה בסדרה את אליצור תל אביב. היום, כאמור, הודיעה הקבוצה שהיא חוזרת לשחק בליגה הלאומית.

את קבוצת אס"א ירושלים תחליף בליגת העל קבוצת הפועל תל אביב, שירדה לליגה הלאומית בתום העונה החולפת. כעת, הפועל תל אביב נשים תצטרך להוכיח היערכות תקציבית של מינימום מיליון שקלים וכן 10 שחקניות רשומות בסגל הקבוצה. יו"ר קבוצת הנשים של הפועל תל אביב, שאול אייזנברג, הודיע לאיגוד הכדורסל, כי למרות המועד המאוחר, יעשה כל מאמץ לשחק בליגת העל.
כמו כן הוסיף יו"ר קבוצת הנשים של הפועל תל אביב, כי לאחר שנתיים שהקבוצה שיחקה באולם בקיבוץ יד מרדכי, היא תחזור לשחק בתל אביב כקבוצה התל אביבית היחידה בליגת העל לנשים.    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה