תומר לוי, בסך הכל בן 16, כבר סומן לדבר הבא במחלקת הנוער בכדורסל של הפועל ירושלים. מאמנו, יונתן אלון: "הוא מנהיג שיכול לקחת אחריות ולקחת עליו את המשחק ברגעים המכריעים. אין לי ספק שיש לו עתיד בתור שחקן". לוי: "אני פשוט רוצה להיות תומר לוי הכי טוב שיכול להיות"

והפעם, במסגרת המדור שלנו, אנחנו קופצים לפרקט. זה הזמן להכיר לכם את תומר לוי (16), שגר במלחה, ונחשב לאחד מהכישרונות הצעירים של מחלקת הנוער של הפועל ירושלים בכדורסל. לוי שיחק העונה במדי קבוצת הנערים של האדומים, ובעונה הבאה יצטרף לקבוצת הנוער של המועדון. הוא משחק כרכז, וסומן לאחד השחקנים היותר מוכשרים במחלקה.
"התחלתי עם הכדורסל בגיל 5 בימק"א", סיפר לנו השבוע לוי, "ובהפועל התחלתי לשחק בכיתה ח'. זאת היית האהבה הכי גדולה שלי ותמיד ידעתי שאני רוצה להיות שחקן כדורסל". העונה האחרונה של לוי הייתה ממש טובה. הוא היה השחקן המרכזי בקבוצה, שהצליחה גם מבחינה קבוצתית, כשהיא מעפילה לחצי גמר גביע המדינה ורבע גמר אליפות המדינה. "הפרס", אגב, היה זימון של השחקן לנבחרת ישראל ולסגל המרחב של הקדטים.

מאמנו של השחקן, יונתן אלון, סיפר על לוי: "מדובר בילד מדהים, גם על המגרש וגם מחוצה לו. הוא רכז עם ראיית משחק וחוכמת משחק שלא רואים אצל ילדים בגיל הזה. הוא מנהיג שיכול לקחת אחריות ולקחת עליו את המשחק ברגעים המכריעים. אין לי ספק שיש לו עתיד בתור שחקן".
"השאיפה שלי היא למקסם את הפוטנציאל שיש לי", מסכם לוי, "אבל אני לא אגיד לך שאהיה מייקל ג'ורדן. אני פשוט רוצה להיות תומר לוי הכי טוב שיכול להיות. המודל שלי לחיקוי? בארץ זה גל מקל ובאירופה אני הכי מתחבר לשארס".
תחזיקו לו אצבעות.              

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה