בעקבות ליונל מסי



טל אברהם, בסך הכל בן 12, היה אחד מהכוכבים של הפועל ירושלים לפני שנה. בקריית יובל מסמנים את רגל שמאל הקטלנית שלו. מאמנו בעונה האחרונה, חגי קול: "טל שחקן מוכשר. לטעמי, אם הוא ימשיך ככה, הוא יכול להתפתח כשחקן טוב"

פינת הנוער שלנו ממשיכיה לפרוח והשבוע במדור, אנחנו מתכבדים להכיר לכם את טל אברהם. אברהם ג'וניור, בסך הכל בן 12, משחק בקבוצת ילדים ב' של הפועל ירושלים ובקריית יובל מספרים שמדובר בכישרון לא קטן. הוא משחק כקשר שמאלי (או מגן) ואת רגל שמאל שלו כולם כבר מכירים.
בעונה האחרונה אברהם לקח על הגב שלו כמעט לבד את כל קבוצת ילדים ג' ואחרי עונה נפלאה שלו, שהסתיימה עם לא פחות מ-20 כיבושים, זכה למחמאות מקיר לקיר. זאת השנה השלישית שלו בהפועל ירושלים, ומאמנו בעונה שעברה, חגי קול, רק מפרגן לו וסיפר לנו: "טל שחקן מוכשר, ילד טוב, בעל רגל שמאל מאוד טובה. הוא תיפקד כמגן רוב העונה, אבל הוא תומך הרבה בהתקפה ויש לו בעיטה מאוד מדויקת. לטעמי, אם הוא ימשיך ככה, הוא יכול להתפתח כשחקן טוב".

אימו של טל, מורן, הוסיפה ואמרה: "טל מגיל קטן מאוד קשור לכדור. הוא תמיד רצה שנרשום אותו לכדורגל, זה מה שהוא רצה וכיבדנו את זה. הוא היה אוהד בית"ר, אבל היום הוא כבר אוהד של הפועל. אנחנו מאוד שמחים שהוא עושה את מה שהוא אוהב".
ומה אומר השחקן עצמו? "החלום שלי הוא להיות שחקן כדורגל", מספר הטאלנט הצעיר, "ובעולם אני הכי אוהב את ליונל מסי".
אנחנו נמשיך לעקוב אחריו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה