שחייני הפועל ירושלים מצחצחים חרבות לקראת תחרויות הפסגה של השנה. האגודה הוציאה הכי הרבה ילדים לאליפות המדינה, אבל המאמן, רועי אשר, לא מדבר על מדליות ומסביר: "אנחנו צריכים לגרום להם לאהוב את השחייה ולהתמיד. מי שיתמיד יביא את הגביע בבוגרים וזה מה שחשוב". במוצ"ש שלושה שחיינים מהאגודה ישתתפו באולימפיאדת הנוער. איתי גורביץ כבר מפנטז על מדליה

בזמן שגל נבו וגיא ברנע עושים את דרכם למחנה הכנה לאליפות העולם, השחיינים הצעירים של הפועל ירושלים מצחצחים חרבות. ביום שני הקרוב ייצאו השחיינים הצעירים לאליפות המדינה לילדים, שתיערך במכון וינגייט ואליה העפילו 33 שחיינים מהפועל ירושלים.
למרות שמדובר בקבוצה הגדולה ביותר, הרי שבאגודה אין ציפייה למקום הראשון. "שנים שאנו מגיעים לאליפות הילדים מלאי אנרגיות, אבל יודעים שאת התהילה יקטפו אחרים", מסביר רועי אשר, מאמן נבחרת הצעירים, "אנחנו מאמינים בעבודה מרובה על טכניקה ועל העשרה וגיוון לצעירים, אנחנו לא מעמיסים קילומטרים ועובדים בפול ווליום, ואנחנו יודעים שאם הילד מוכשר הוא יתקדם ואת התהילה נקצור בבוגרים. אני לא רוצה לקרוע אותם, מדובר בילדים בגיל 10-13, ואנחנו צריכים לגרום להם לאהוב את השחייה ולהתמיד. מי שיתמיד יביא את הגביע בבוגרים וזה מה שחשוב".

במוצ"ש ייצאו שלושה שחייני הפועל ירושלים (מתוך נבחרת של שישה ישראלים) לאולימפיאדת הנוער שנערכת בתורכיה. לאיתי גורביץ בן ה-16 יש כבר חלומות על גמר ומדליות. הוא יתחרה ב-200 פרפר וב-200 ו-400 מטר מעורב אישי. שיהיה בהצלחה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה