"הולמס פלייס מבשרת" ממשיך להתרחב



אחרי חניכת הסניף החדש במבשרת, שמשתרע על פני 1800 מ"ר, ב"הולמס פלייס מבשרת" החליטו ללכת על הדבר הבא והשיקו במקום את שיטת הפילאטיס מכשירים. רוית קריב, מנהלת הסניף: "המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחותינו לשלוט בבריאותם הגופנית והנפשית כאחד"

הקיץ כבר כאן, וזה בדיוק הזמן להתחיל להיכנס למשטר אימונים בחדר הכושר. בפעם האחרונה הכרנו לכם את 'חדר הכושר של מטי' והיום, אנחנו כאן בשביל לספר לכם על הסניף החדש של מועדון הכושר והבריאות 'הולמס פלייס מבשרת ציון', שממשיך להרחיב את פעילותו.
רשת מועדוני הספורט העולמית 'הולמס פלייס', שחנכה לפני כחודשיים מועדון ספורט אקסקלוסיבי ומושקע במיוחד במבשרת ציון, הממוקם בקניון הראל (קומה 2) ומשתרע על פני כ-1800 מ"ר, השיקה לאחרונה, בנוסף לשלל הפעילויות הרבות והמגוון הרחב של שיעורי הסטודיו, את שיטת הפילאטיס מכשירים.

מנהלת 'הולמס פלייס מבשרת', רוית קריב, סיפרה השבוע על סגולותיו הייחודיות של הפילאטיס המכשירים ואמרה: "שיטת הפילאטיס פותחה על ידי גוז'ף פילאטיס, אשר האמין כי בריאות אמיתית משמעותה גוף מאוזן הפועל בהרמוניה עם נפש בריאה. הפילאטיס מאריך שרירים, מחזק את הגוף ומחטב אותו, מחבר בין הגוף לנפש, מביא לגמישות ומעניק למתאמנים איזון שרירי". קריב הוסיפה וסיפרה: "המטרה שלנו באמצעות שיטת הפילאטיס היא לאפשר ללקוחותינו לשלוט בבריאותם הגופנית והנפשית כאחד, ולהקנות להם סביבה תומכת בה יוכלו להתפתח ולטפח את עצמם לקראת חיים בריאים ומאושרים יותר".
אז למי מיועדת שיטת הפילאטיס מכשירים? 
למעוניינים באתגר גופני חדש, בשיפור היציבה וחיזוק הגוף והנפש. כמו כן, הפילאטיס עוזר לסובלים מבעיות גב, מפרקים, כיווצי שרירים ופגיעות שונות. לצורך פעילות פילאטיס המכשירים, חנך 'הולמס פלייס מבשרת' סטודיו ייחודי לכך, המאובזר בציוד חדשני המיובא מקולורדו, ופועל על פי עקרונות הפילאטיס המקוריים ומוכר על ידי ארגון הפילאטיס העולמי. בנוסף, במיוחד לפעילות זו, עברו מדריכי 'הולמס פלייס מבשרת' הדרכה מקצועית רחבה ברשת העולמית על פי שיטת פילאטיס קולורדו. הנהלת המועדון אף החליטה לצאת לרגל השקת פילאטיס המכשירים במבצע היכרות למעוניינים להשתתף בפעילות זו. 
בתוך כך, יצא מועדון 'הולמס פלייס מבשרת' במבצע נוסף למינויו. כל מנוי שיביא עימו שני חברים שיצטרפו כמינויים חדשים למועדון במבשרת, יזכה לחופשה קסומה בגליל הכוללת שלל אטרקציות ואירוח במקום האקסקלוסיבי "בית בגליל" . המבצע יימשך עד ל-15.8. רשת 'הולמס פלייס' הינה רשת מועדוני הכושר הבינלאומית המובילה בישראל. הרשת הוקמה בשנת 1980 בלונדון, וכיום מונה 77 מועדונים ברחבי אירופה (גרמניה, אוסטריה, יוון, שוויץ, הונגריה, צ'כיה, פולין, ספרד ופורטוגל), מתוכם 20 בישראל. לרשת כ-70,000 מינויים בישראל, וכ-300,000 מינויים ברחבי העולם. הנהלת הרשת העולמית ממוקמת  ברעננה.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה