בקבוצת הנוער של הפועל ירושלים חולמים לעלות ליגה ובשביל שזה יקרה הם צריכים את החלוץ איתמר כהן גם העונה בכושר שיא. כהן: "השאיפות שלי הן קודם כל להגיע לבוגרים של הפועל, ואני מקווה שזה יקרה כבר באמצע העונה. אחרי שאגיע לבוגרים, השמיים הם הגבול"

בקבוצת הנוער של הפועל ירושלים חולמים כל עונה לחזור לליגה הלאומית. קיץ אחרי קיץ האדומים לא מצליחים לעמוד במטרה ומי יודע, אולי השנה זה סוף סוף יקרה. בשביל שבקריית יובל יצליחו במשימה, הם חייבים שאחד השחקנים היותר חשובים בקבוצה, החלוץ איתמר כהן, ימשיך לקרוע רשתות גם העונה.
כהן (בן 19), משחק כבר עונה שלישית בנוער ונחשב לאחד החלוצים הטובים בקריית יובל. הוא תושב ירושלים, גר בקטמון ובשנה שעברה 9 השערים שכבש לא עזרו לקבוצה לעלות ליגה. אגב, כהן גדל בבית"ר ירושלים, שם שיחק תשע שנים, ומי שצד את הכישרון והעביר אותו לצד השני של הכביש הוא המאמן שמוליק רוגוז'ינסקי. "שמעתי על איתמר, והבנתי שמדובר בשחקן עם רגל שמאל מצוינת", סיפר לנו רוגוז'ינסקי, "הייתי אז מאמן של נערים א' בהפועל ירושלים, וכשהבנתי שאיתמר לא מוצא את המקום שלו בבית"ר, החלטתי להעביר אותו אלינו. מדובר בילד עם פוטנציאל גדול מאוד, רגל שמאל אדירה, ראיית משחק מצוינת, ושחקן שהוא אחד מהבועטי כדורים נייחים הכי טובים שיש בנוער. הוא שיפר את המהירות שלו ומכאן הוא רק יכול להתקדם".

כהן, כאמור, יהיה גם העונה הברומטר המרכזי של קבוצת הנוער. בשנה שעברה הצבא נכנס לתמונה וקצת פגע ביכולת של החלוץ, אבל העונה, הוא מאמין וכך גם בקריית יובל, האדומים והוא הולכים ביחד עד הסוף. "השאיפות שלי הן קודם כל להגיע לבוגרים של הפועל", סיפר לנו כהן, "ואני מקווה שזה יקרה כבר באמצע העונה. אחרי שאגיע לבוגרים, השמיים הם הגבול. נחשוב קודם בקטן ואז נחלום בגדול. אני מקווה לפתוח טוב את העונה בנוער ושאחרי שבע שנים רעות שלא הצלחנו לעלות ליגה, השנה נעשה את זה".
אגב, בארץ כהן מעריץ את ברק יצחקי והמודל שלו לחיקוי בעולם הוא דויד וויה.
אנחנו מחזיקים לו אצבעות.           

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה