הפועל ירושלים שחייה ממשיכיה לייצר כוכבים במים. והפעם: עמית עצמון, רק בן 16, שמייצג את ישראל באולימפיאדת הנוער. מנכ"לית הפועל ירושלים, הדר בן-דרור: "בכל מקום שעמית שחה, הוא התבלט לטובה. הוא פשוט ספורטאי מחונן ומעבר לזה יש לו תכונות של מנהיג. צפוי לו עתיד גדול"

במוצ"ש האחרון יצאה נבחרת הנוער של ישראל בשחייה לאולימפיאדת הנוער שתתקיים השנה בתורכיה. מדובר באירוע השיא של השחייה העולמית לגילאי הנערים ולמבשרת ציון יש נציג גאה באליפות היוקרתית. נעים להכיר, קוראים לו עמית עצמון, הוא בן 16, תושב מבשרת ומשתייך לאגודה המפוארת ביותר בשחייה הישראלית של הפועל ירושלים.
מתוך ששת השחיינים שייצגו את ישראל באולימפיאדת הנוער, שלושה שייכים להפועל ירושלים ובראשם, כאמור, בולט עצמון. עצמון, שהחל את צעדיו הראשונים בשחייה בגיל 11, שלב מאוחר יחסית, התבלט מהרגע הראשון שנכנס למים. הכישרון הצעיר עשה קפיצה גדולה, תרתי משמע, למים העמוקים של השחייה הישראלית. כיום, מלבד השתייכות לנבחרת ישראל, נמצא עצמון בפנימיית המחוננים של מכון ווינגיט. הוא גם קבע השנה קריטריון לאולימפיאדת הנוער היוקרתית, ועל הדרך גם קבע מספר שיאים ישראליים לקטגוריית הגיל שלו.

המשחה החזק ביותר של עצמון הוא משחה הגב. מי שגילתה את הכישרון ממבשרת ציון הייתה מנכ"לית הפועל ירושלים בשחייה, הדר בן-דרור, שזיהתה מיד את הפוטנציאל האדיר של עצמון וקידמה אותו עד לבמה המרכזית של נבחרת ישראל. השבוע סיפרה בן-דרור על עצמון: "בכל מקום שעמית שחה, הוא התבלט לטובה. הוא פשוט ספורטאי מחונן ומעבר לזה יש לו תכונות של מנהיג. הוא מאוד כריזמטי, אחד שמחבר את כולם ומאוד בוגר לגיל שלו. הוא משקיע המון בשחייה, מוותר על בילויים ועל דברים שיכולים להסיט את תשומת ליבו מהשחייה. הוא מרוכז כל כולו בשחייה, עובד קשה ובהחלט צפוי לו עתיד גדול".
אגב, מסתבר שהשחייה היא חלק בלתי נפרד ממשפחת עצמון ממבשרת ציון. הבת הקטנה למשפחת עצמון, מאיה, אחותו של עמית, משתתפת השבוע באליפות ישראל לגילאים צעירים, כך שבהחלט אפשר להגיד הכל נשאר במשפחה.     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה