בן רנדי, מקבוצת הנערים של הפועל ירושלים, הולך להיות העונה הקפטן של הקבוצה ובעיקר לקצץ את כל מה שבדרך. מאמנו, מנו דהאן: "מדובר בשחקן של מאמן. הוא עובד קשה, שחקן פנטסטי". הילד: "החלום והשאיפה זה לשחק בבוגרים של הפועל"

בזמן שקבוצות הבוגרים מתכוננות לעונה שבפתח, גם במחלקות הנוער של ירושלים מתכוננים לעונה החדשה. בקריית יובל מסמנים את קבוצת נערים א' של הפועל ירושלים כאחת הקבוצות החזקות של המחלקה, שאמורה לתת עונה טובה גם השנה.
במרכז הקישור של האדומים משחק בן רנדי. הוא רק בן 16 וחצי, תושב ירושלים, ובקבוצה מכנים אותי "גאטוסו" הקטן. הסיבה: רנדי הוא קשר אחורי, ואיך הוא בעצמו אומר? "תן לי לקצץ את כל מה שבדרך".

רנדי, כאמור, משחק בהפועל ירושלים 8 שנים. לפני כן הוא שיחק במעלה אדומים ואת הקריירה שלו הוא בכלל התחיל כחלוץ. "התחלתי עם הכדורגל בגיל צעיר", סיפר לנו רנדי, "ומאז שהייתי בגן ידעתי דבר אחד - אני רוצה להיות שחקן כדורגל. היה לי ברור שזה מה שאני הולך לעשות. התחלתי לשחק דווקא בשפיץ, אבל כשהפכו אותי להיות קשר אחורי, הבנתי שזה התפקיד הטבעי שלי ואני לא מתחרט על זה לרגע".
מאמנו בעונה הקרובה של בן הוא מנו דהאן, שסיפר לנו: "אני מאמן את בן שלושה שבועות, ומדובר בשחקן של מאמן. הוא עובד קשה, משקיע ומאוד רציני. יש לו יכולות פנטסטיות, הוא בונה את המשחק, הורס את המשחק של היריבה והשנה הוא גם יהיה הקפטן של הקבוצה. ראיתי שהוא מנהיג על המגרש ושהוא רוצה להצליח וסוחף את כל חבריו אחריו. הוא שחקן פנטסטי".
בעונה האחרונה סיימה הקבוצה של רנדי את הליגה במקום התשיעי. הקשר סיים את השנה עם שלושה שערים וחמישה בישולים והיה מהבולטים בקבוצה. בכלל, משפחת רנדי היא משפחה של כדורגל ובן דודו של בן הוא מיקי רנדי, שמשחק בהפועל קטמון. "אני אוהד גאה של הפועל ירושלים", ממשיך רנדי, "והחלום והשאיפה שלי זה לשחק בבוגרים של הקבוצה. אני נוסע לכל משחק של הפועל, גם אם זה בבית וגם אם זה בחוץ, ותמיד רציתי לשחק לצד השחקנים האלה. הפועל זה מועדון שרק מתקדם עם השנים, ואני מאוד מקווה להיות שחקן בוגרים של הקבוצה".
רנדי, אגב, אוהד בעולם את מנצ'סטר יונייטד ומעריץ את אנדרסון, הקשר של הקבוצה. אנחנו נמשיך לעקוב אחריו.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה