האם הבלם הבא של בית"ר ירושלים יגיע מקבוצת נערים א' של המחלקה? מאמנו בשנה שעברה, חיים בן-דוד: "נכון שאומרים את זה על הרבה שחקנים, אבל לדוד באמת יש את זה". ומה אומר השחקן עצמו? "אני אוהד שרוף של ארסנל ורוצה להגיע יום אחד לשם"

בעוד כמה שבועות ייצאו לדרך הליגות של הנערים והילדים בעיר שלנו ורגע לפני שזה קורה, אנחנו פה בשביל לשים את הזרקור על כמה מהכישרונות של ירושלים.
 

הפעם אתם זוכים להכיר את דוד קלטינס. הוא בן 16, משחק בקבוצת נערים א' של בית"ר ירושלים, ולפני שנה הוא היה השחקן המצטיין בקבוצת נערים ב' של חיים בן-דוד, שסיימה את הליגה במקום החמישי. קלטינס, שמשחק כבלם, כבש בעונה האחרונה שבעה שערים ואפילו זומן לסגל של נבחרת ישראל אותה מאמן מאמנה של מכבי תל אביב, מוטי איוניר.
 
"דוד הוא מסוג הילדים, שהלוואי שהיו לי בכל קבוצה", מספר בן-דוד, שאימן את קלטינס לפני שנה, "הוא ילד מאוד מוכשר, חכם, שקט ולא שומעים ממנו מילה. הוא בא לעבוד, ויציב לאורך כל הדרך. לדעתי, אם הוא ימשיך ככה, הוא יהיה הבלם הבא של בית"ר. נכון שאומרים את זה על הרבה שחקנים, אבל לדוד באמת יש את זה".
 
קלטינס, אגב, התחיל את הקריירה בצד השני של הכביש. "התחלתי לשחק כדורגל בגיל 10 בהפועל ירושלים", הוא משחזר, "ואז, בגיל 12, היה טורניר של העירייה ועמית ברבש, שאימן אז בבית"ר, היה אחראי על הטורניר והוא והמאמן שמעון אפללו החליטו להעביר אותי לבית וגן. עכשיו אני מתחיל בבית"ר  את השנה החמישית ומאוד מרוצה".
 
לבלם המוכשר יש אזרחות הולנדית. אביו נולד בהולנד ומי יודע, אולי יום אחד הדרכון האירופאי שלו יעזור לו להגיע לאחת הקבוצות הגדולות באירופה. קלטינס: "השאיפות שלי הן קודם כל להמשיך בבית"ר. אני רוצה קודם כל להשתלב בקבוצת הנוער ואחר כך להגיע לבוגרים. מה החלום שלי? אני אוהד שרוף של ארסנל ורוצה להגיע יום אחד לשם".
 
אנחנו נמשיך לעקוב אחריו.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה