גיא אסרף מעריץ את אייל ברקוביץ' ואם לשפוט את מה שמספרים עליו במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, בקריית יובל אולי גדל הברקו הבא. מאמנו, חיים בן-דוד: "הוא גאון כדורגל, יש הרבה אנשים שבאים לראות כדורגל בשביל שחקנים כמוהו". אפילו דודו דהאן שם עין

ב-17.9 תיפתח קבוצת הנוער של הפועל ירושלים עונה נוספת בליגה הארצית וכמו תמיד, גם השנה המטרה תהיה לחזור סוף סוף לליגה הלאומית. המשימה הזאת תיפול על 11 שחקנים, אבל יש כאלה, מה לעשות, שהזרקור עליהם יהיה גדול יותר.

 

קוראים לו גיא אסרף, הוא בן 18, משחק כקשר מתחת לחלוצים וזאת השנה השנייה שלו בנוער. לפני שנה, תחת סלמן עמר, הוא סיים את הליגה עם שבעה שערים ו-14 בישולים, אבל זה לא הספיק לאדומים בשביל לחזור לליגה הראשונה. השנה, ככה גם אנחנו מקווים, התסריט האופטימי ייצא אל הפועל.

 

"התחלתי לשחק כדורגל בגיל 11", שיחזר אסרף את היום בו התחיל לשחק עם כדור, "ואת הדרך התחלתי בהפועל ירושלים. מאמנים ראו אותי משחק כדורגל בשכונה ואמרו לי: 'אתה מבוזבז, כדאי לך לשחק כדורגל באופן מקצועני', ואז החלטתי להתחיל לשחק כדורגל בהפועל".

 

אסרף נחשב לכישרון לא קטן בכלל. כשהיה בנערים ב', הוא הוקפץ לנערים א' בשביל להשאיר אותם בליגה וכששיחק בנערים ג' אפילו זומן לנבחרת ישראל של חנן אזולאי. לא סתם, במהלך הקריירה שלו, הוא ניסה פעמיים לעבור לבית"ר, אבל בקריית יובל עמדו על הרגליים האחוריות ולא הסכימו לשחרר אותו. אם עדיין לא הספקתם להתרשם, נספר לכם שאפילו סוכן השחקנים, דודו דהאן, יצר איתו לאחרונה קשר והבטיח שיבוא לצפות בו מקרוב.

 

מאמנו בקבוצת הנוער של הפועל כיום הוא חיים בן-דוד, שסיפר לנו על גיא: "מדובר בשחקן מאוד מוכשר. יש לו שליטה פנטסטית בכדור, ויש הרבה אנשים שבאים לראות כדורגל בשביל שחקנים כאלה. הוא מאוד מפרגן לחברים שלו, אפילו יותר מדי, ואם הוא יתחיל לסכן את השער, הוא יגיע לרמות הגבוהות. הוא גאון כדורגל".  

 

"המטרה, קודם כל, היא להגיע לבוגרים של הפועל", מסכם אסרף, "ורק אחר כך אני אתחיל לחשוב בגדול. תמיד הערצתי את אייל ברקוביץ', אני רואה את עצמי משחק בתפקיד שלו, ומנסה ללמוד גם משחקנים כמו צ'אבי ואינייסטה מברצלונה".  

 

אנחנו נמשיך לעקוב אחריו.      


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה