בית"ר בפגרה. ביום ראשון שני זרים נוחתים למבחנים



בזמן שבנבחרת ישראל אין נציג לקבוצה מבית וגן, יובל נעים והשחקנים נחים. בתחילת השבוע שני ברזילאים יגיעו להתרשמות. הקבוצה תוכל להתחזק רק אם האוהדים יגייסו כסף באמצעות מכירת מנויים-מניות

בזמן שנבחרת ישראל מתמרקת לקראת המשחק היום מול נבחרת יוון (16:00),  המאמן יובל נעים והשחקנים של בית"ר ירושלים בפגרה עד יום ראשון. חלק מהם טסו לחו"ל, אחרים ירדו לאילת והשאר, סתם מנצלים את המיני פגרה למנוחה ולזמן איכות עם המשפחה והחברים. בנבחרת, אגב, אין אף נציג מהסגל של בית"ר ירושלים, ובמועדון מביאים פליאה כיצד הועדף גיא חיימוב כשוער שני על פניו של אריאל הרוש.  
 

למרות שש הנקודות בשני המשחקים הראשונים, נעים רוצה לחזק את בית"ר ובתחילת השבוע אמורים לנחות בבית וגן שני שחקנים ברזילאים למבחנים: הבלם לאונרדו זגרוב והחלוץ לאונרדו פסוס ויירה. מדובר בשני שחקנים צעירים ונעים והסקאטור איתן מזרחי התרשמו מהביצועים שלהם, אבל מעוניינים לראות אותם על רטוב.  
 
הבעיה היא שלקבוצה כרגע אין תקציב להחתים זר נוסף, מה גם שגם אופיר עמרם והבלם מיגל פורטיז'ו טרם עברו בבקרה. בבית"ר רוצים להאמין שאם האוהדים של הקבוצה יוציאו לפועל את מכירת המנויים-מניות ויכניסו כסף לקופת הקבוצה, נעים יוכל לחזק את הקבוצה בשחקן או שניים לפחות.     
 
ביום שני הקרוב, בשעה 18:00, צפוי לבית"ר משחק אימון בקריית שלום מול מכבי תל אביב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה