הנוער והנערים של בית"ר פתחו את העונה עם ניצחון



שתי הקבוצות הבכירות של בית וגן פתחו את עונת 2010/11 עם ניצחונות. הנוער גבר 1:4 על מכבי הרצליה. הנערים גברו 0:2 על בני יהודה. שני המשחקים לא נערכו בבית וגן בגלל שהמשטרה לא אישרה את המגרשים

מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים פתחה בסוף השבוע את העונה שלה, וסימנה שני ניצחונות של הקבוצות הבכירות במחלקה. קבוצת הנוער, בהדרכתם של סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון, ניצחה 1:4 את מכבי הרצליה והיא מוליכה את הטבלה אחרי המחזור הראשון. גם קבוצת נערים א' רשמה ניצחון, 0:2 על בני יהודה. אגב, בית"ר לא אירחה את שני המשחקים בביתה, זאת משום שהמשטרה לא אישרה את המגרשים בבית וגן בשל ליקויים ביטחוניים. קבוצת הנוער אירחה את המשחק שלה בשכונת התקווה והנערים אירחו במודיעין.  
 

קבוצת הנוער של בית"ר נתנה הצגה, כשהיא מנצחת 1:4 את הרצליה החלשה. בית"ר כבר הובילה 0:4 משערים של טל כחילה (דקה 42), הראל פולק (דקה 56) וצמד של ירדן סוויסה (דקות 63 ו-65). הרצליה רק צימקה את התוצאה משער בדקה ה-82 של סתיו טויל. מאמן הקבוצה, אילן שוקרון: "משחק ראשון תמיד צריך לפתוח ברגל ימין, בשביל הביטחון של השחקנים ובשביל המשך הדרך. אני מקווה שנשתפר עוד בהמשך ושנציג עונה טובה". במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד.
 
קבוצת הנערים פתחה גם היא את העונה ברגל ימין, כשניצחה 0:2 את בני יהודה משערים של עידו-צבי פומרנץ (דקה 17) ופנדל של דוד קלטונס בדקה ה-63.  
 
בתמונה (באדיבות אתר הבית של בית"ר ירושלים): ירדן סוויסה, כובש שני השערים לזכות הנוער.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה