התעמלות קרקע - הדבר הבא



מועדון התעמלות הקרקע של הגבעה הצרפתית רושם עונה חלומית ומסמן עוד ענף הישגי בירושלים. ליאור ירושלמי, מנהל מחלקת הספורט של המינהל: "הייתה לנו עונה מוצלחת וכל הזמן נשקיע מאמצים בכדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר ברמה הארצית"

עונה חלומית עברה על מועדון התעמלות הקרקע של המינהל הקהילתי בגבעה הצרפתית. בימים אלו מסכם המועדון הירושלמי המצליח עונה הישגית ומוצלחת במיוחד ובמקביל פותח את שעריו לספורטאים הצעירים לקראת העונה הקרובה.
 

ענף התעמלות הקרקע תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות. ילדים ובני נוער, שעד לא מזמן נהרו לחוגי הכדורגל , הכדורסל והג'ודו, מוציאים יותר ויותר עניין בהתעמלות הקרקע. התעמלות קרקע – מכשירים, סוס קפיצות, קורה, מתח והתעמלות קרקע באולם, הפכו לפופולאריים הרבה יותר במרוצת השנים. להתעמלות הקרקע לא מעט סגולות וייחודיות. בענף זה ניתן להתחיל ולהתאמן בגיל מוקדם מאוד (גיל 4), דבר המקנה לילד בשלב מוקדם את היסודות לפעילות גופנית, בונה לו את המסורת הספורטיבית ומעבר לכך, מחזק את הגוף, את עמוד השדרה, מפתח קורדינציה וסיבולת ומעניק לילד ביטחון עצמי גבוה. כמו כן, בענף ישנה עבודה רבה על הצד המנטאלי לקראת תחרויות ולאחריהן, דבר שיכול להוות כלי משמעותי להמשך הדרך בחיים הרגילים והספורטיביים כאחד. 
 
מועדון התעמלות הקרקע של הגבעה הצרפתית, שקצר הצלחה גדולה בעונה שחלפה, תופס מקום של כבוד בענף התעמלות הקרקע בישראל ככלל ובירושלים בפרט. למועדון שתי סוגי קבוצות -קבוצות תחרויות (בנות), המתמודדות בתחרויות רשמיות ומספר אליפויות (ברובן של האיגוד) וקבוצות כלליות (חוגים), המתמודדות בתחרויות ואליפויות שונות שאינן דרך האיגוד. הקבוצות מתחלקות לקבוצות גיל שונות כאשר טווח הגילאים נע בין גיל 4 עד לגיל 18. העונה האחרונה הייתה המוצלחת ביותר בתולדות המועדון, כאשר את ההישגים הגדולים רשם המועדון במספר אליפויות תחרותיות וכלליות (חוגים). באליפות דרום גרפו מתעמלות המועדון 32 מדליות, בהן 20 מדליות זהב, כאשר עיקר ההצלחה הגיע דווקא בקבוצות הגיל הקטנות יותר. באליפות צפון לקבוצות כלליות (חוגים) זכה מועדון התעמלות הקרקע של הגבעה הצרפתית במקום הראשון הקבוצתי, כשהוא מקדים מועדונים מפוארים בענף.
 
המאמן הראשי של המועדון הוא ולדימיר שור, האמון על הצד המקצועי של האגודה. שור: "הייתה לנו שנה די מוצלחת. מעבר להישגים הגדולים ולמדליות, ראינו התקדמות גבוהה של המתעמלים שלנו הן ברמה התחרויות והן ברמה הכללית. המועדון שלנו בונה מסורת מפוארת של הישגים ואנו בהחלט רוצים להמשיך ולהתקדם קדימה ולשאוף לכמה שיותר הישגים והצלחות בתחום". גם המאמן המצליח יודע היטב כי ההצלחה הגדולה של המועדון מגיעה הרבה בזכות הגב והחוסן שעומד מאחוריו, בדמות המינהל הקהילתי של הגבעה הצרפתית. "אין ספק שהמינהל הקהילתי בגבעה הצרפתית מעניק לנו את הרוח הגבית להצלחה ותומך בנו לאורך כל הדרך ודוחף אותנו להישגים הללו", הוא אומר.
 
ליאור ירושלמי , מנהל מחלקת הספורט של המינהל קהילתי בגבעה הצרפתית: "אנו מלווים באופן צמוד ושוטף את הפעילות של התעמלות הקרקע ומאוד שמחים על ההישגים הרבים של הקבוצות. ההתעמלות היא חלק מפרויקט שלם של המינהל קהילתי לטיפוח והעצמה דרך הספורט וחינוך לערכים של מצוינות והישגיות. הייתה לנו עונה מוצלחת במיוחד ואנו כל הזמן משקיעים ונמשיך להשקיע מאמצים רבים בכדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר בתחום ברמה הארצית". 
 
בימים אלו נפתחה ההרשמה לעונה הקרובה כאשר מספר המקומות מוגבל וזאת בכדי להמשיך בקו האיכותי של קבוצות המועדון. " המטרה היא להגיע להישגים גדולים הרבה יותר בעונה הקרובה. אין לי ספק שעם הצוות המקצועי שלנו, התנאים המקצועיים והניסיון נעמוד ביעדים שלנו", מסכם ירושלמי.      

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה