הפסד ראשון לנוער של בית"ר. הנוער של הפועל פתח עם תיקו



אחרי שני ניצחונות, הקבוצה של סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון רשמה הפסד 2:3 בבית לבית"ר נס טוברוק. בצד השני של הכביש, הנוער של הפועל פתח עם תיקו 1:1 בקריית יובל מול גדנ"ע תל אביב. כל קבוצות הנערים בשתי המחלקות ניצחו

 
אחרי פתיחת עונה מושלמת, שכללה שני ניצחונות משני משחקים, הגיע בסוף השבוע ההפסד הראשון של קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, דווקא בבית, 2:3 לבית"ר נס טוברוק. בעקבות ההפסד, השחקנים של סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון מדורגים במקום השלישי בטבלה, כשבמאזנם 6 נקודות.

 
טוברוק עלתה ליתרון כבר בתחילת המשחק, אבל החלוץ עומר נחמני המצוין הצליח לאזן וקבע 1:1 בדקה ה-18. הקבוצה מנתניה לא נבהלה משער השוויון ועלתה ל-1:3, כשמשה פרץ רק מצליח לצמק בדקה ה-73. 2:3 טוברוק בסיום.
 
גם בצד השני של הכביש לא נרשמו שלוש נקודות, כשקבוצת הנוער של הפועל ירושלים, שחולמת לחזור סוף סוף לליגה הלאומית, סיימה את הפרמיירה שלה בקריית יובל בתוצאת תיקו 1:1 מול גדנ"ע תל אביב יהודה. האורחים משכונת התקווה הובילו 0:1, אבל האדומים הצליחו רק להשוות משער של אליאור סעדו המוכשר בדקה ה-61.
 
בגזרת הנערים בשתי המחלקות, נרשמה הצלחה מלאה. קבוצת נערים ג' של בית"ר ניצחה בחוץ 0:1 את עירוני בת ים במסגרת גביע המדינה. עמית רז כבש את שער הניצחון כבר בדקה השישית. בצד של הפועל, קבוצת נערים ג' ניצחה 1:4 אחרי הארכה (גם כן במסגרת הגביע) את בית"ר מעלה אדומים. כבשו להפועל: טל נתן-2, דור שלום וניגוס בלאי. קבוצת נערים ב' של הפועל מבשרת/אבו גוש צו פיוס לא הופיעה למשחק הגביע שלה מול קבוצת נערים ב' של הפועל, מה שהביא לניצחון טכני לזכותם של האדומים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה