בית"ר חזרה לנצח. הנוער של הפועל עדיין ללא ניצחון



שבוע אחרי ההפסד הראשון העונה, קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים חזרה לנצח (2:3 על קריית שמונה) והתברגה במקום השני בטבלה. הנוער של הפועל סיים עוד שבת עם תיקו

שבוע אחרי ההפסד הראשון העונה, קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים חזרה לנצח, ועשתה את זה בסטייל, ניצחון 2:3 על הפועל קריית שמונה בחוץ.  
 

בית"ר הוליכה 0:2 משערים של הראל פולק ועומר נחמני, אבל המארחים לא נשברו והצליחו להשוות את התוצאה. הבלם המצוין, טל כחילה, כבש את שער הניצחון בדקה ה-77. בית"ר ממוקמת במקום השני בטבלה עם 9 נקודות (נקודה פחות מהמוליכה, הפועל תל אביב).  
 
מנגד, קבוצת הנוער של הפועל ירושלים עדיין לא מצליחה להשיג ניצחון ראשון וגם את המשחק השני שלה סיימה בתוצאת תיקו, הפעם 2:2 בחוץ מול צפרירים חולון. הפועל כבר הובילה 0:2 עד הדקה ה-89 משערים של אורי חפצדי (48) ואסף לוי (79), אבל חולון כבשה פעמיים בתוספת הזמן והשאירה נקודה בבית. הפועל ממוקמת במקום התשיעי בטבלה עם 2 נקודות.  
 
נערים א': בית"ר ירושלים – הפועל באר שבע – 0:3 (כבשו לבית"ר: עדן שמעון, אלון אבירם, רפאל עמיאל) הפועל רעננה – הפועל ירושלים – 2:3 (להפועל: ראובן ראובן, אדם ברדיאן)  
 
נערים ב': מ.ס כפר קאסם – בית"ר ירושלים – 4:1 (לבית"ר: אור קלדרון-2, אור זהבי, בר שלום) הפועל ירושלים – מכבי תל אביב – 5:2 (להפועל: יואב קאסה אנגודאי, הוד מבורך לוי)  
 
נערים ג': בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב – 3:2 (לבית"ר: נעם חפצדי, יועד ארמוזה) הפועל ערד – הפועל ירושלים – 9:1 (להפועל: דור שלום-3, עדי עמוס, עידן אסרף ותומר טוהר-2 כ"א)  
 
ילדים א': בית"ר ירושלים – בני יהודה – 5:3 (לבית"ר: מיכאל שצאקין-2, ברק חביבה) הפועל ירושלים – מכבי תל אביב – 7:2  
 
ילדים ב': הפועל רמת גן – בית"ר ירושלים – 1:0 הפועל ירושלים – מכבי קריית עקרון – 1:2  
 
ילדים ג': הפועל אשקלון – בית"ר ירושלים – 18:3 הפועל ירושלים – מכבי שוהם – 11:5  
 
טרום א': הפועל תל אביב – בית"ר ירושלים – 0:10 מכבי תל אביב – הפועל ירושלים – 0:44  
 
טרום ב': מכבי שוהם – בית"ר ירושלים – 6:9 בית"ר רמת גן – הפועל ירושלים – 6:20     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה