יובל נעים: "איציק קורנפיין עושה הכל כדי שבית"ר תצליח"



מאמן בית"ר ירושלים התראיין אתמול לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים, "עולים למגרש", ודיבר על הבעיות בקבוצה: כסף, חיזוק וגם הבלם מיגל פורטיז'ו. מתן בראשי בדרך להרכב

בבית"ר ירושלים ממשיכים להאבק במשבר הכלכלי במועדון. הקבוצה רצתה להחתים את החלוץ לאונרדו פסוס, אך העובדה שלקבוצה יש חוב של 400,000 שקל בבקרה, מקשה על קורנפיין למצוא מקור שיממן את החתמתו.
 

מאמן הקבוצה, יובל נעים, התייחס לנושא ואמר אתמול לתוכנית הספורט "עולים למגרש" ב"רדיו ירושלים": "לא תהיה לאיציק בעיה למצוא מקור שיממן את החוזה של לאונרדו פסוס. הבעיה היא שיש חוב בבקרה ואף אחד לא מתלהב לבוא לכסות את החוב וגם לשלם את החוזה של החלוץ. אנחנו מודעים לקשיים וממשיכים הלאה. איציק עושה הכל כדי שבית"ר תצליח ואין לי תלונות".
 
לגבי שני ההפסדים האחרונים אמר המאמן: "אני מבטיח שברגע שאריאל הרוש וקובי מויאל יחזרו, וברגע שנשוב לשחק בטדי, הכל יראה יותר טוב. גם אבירם ברוכיאן לא נותן מספרים בשלב הזה, אבל הוא שחקן ואני יודע שהמספרים שלו עוד יבואו".
 
המאמן התייחס גם ליכולת של הבלם מיגל פורטיז'ו, שספג את מרבית הביקורות לאחר ההפסד לאשדוד, ואמר: "עצם העובדה שהוא זר גורמת לי לצפות ממנו ליכולת טובה יותר. הוא לא מספיק טוב כרגע ואני מצפה שישתפר. האפשרות שמתן בראשי יפתח במשחק מול ראשון לציון היא גבוהה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה