גביע צ'אנס יוצא לדרך הערב במלחה



8 הגדולות של הכדורסל הישראלי יפתחו הערב את עונת הכדורסל הקרובה. במוקד: הפועל ירושלים תשחק מול מכבי אשדוד ברבע הגמר. ג'ון תומאס ואייברי בראדלי ינחתו אחר הצהריים

 
עונת הכדורסל אוטוטו יוצאת לדרך והשבוע יערך במלחה טורניר גביע "צ'אנס", שיפגיש את 8 הגדולות של הכדורסל הישראלי שיתמודדו על הגביע הראשון העונה.

 
המשחק הראשון הערב (18:25) יפגיש את מכבי ראשון לציון ובני השרון. אין ספק שמדובר במשחק פיקנטי במיוחד, בטח לאור העובדה שמאמנה של בנה"ש, רועי חגאי, שימש כעוזרו של מאמנה של ראשל"צ, אפי בירנבוים, בחמש השנים האחרונות. בשביל חובבי הכדורסל תהיה זאת הזדמנות נפלאה לעקוב מקרוב אחרי שתי הקבוצות, שעברו הקיץ מתיחת פנים גדולה לקראת העונה הקרובה.
 
אבל המפגש שיותר מעניין אותנו הירושלמים יהיה בשעה 20:55, כשהפועל ירושלים תשחק לראשונה העונה מול הקהל הביתי שלה, כשתפגוש א ההפתעה של העונה שעברה, מכבי אשדוד. הפועל תופיע למשחק ללא בריאן רנדל הפצוע, וללא שני הזרים החדשים, ג'ון תומאס ואייברי בראדלי, שינחתו בארץ רק אחר הצהריים.
 
אלישי כדיר אמר לקראת השבוע הקרוב: "גביע צ'אנס הוא מפעל מבורך והראשון שאפשר לזכות בו וזה חשוב. אין ספק שמדובר גם בהכנה וזה יעזור לנו, אנחנו מקווים לנצח וגם לקבל התרשמות ראשונית מהשחקנים החדשים ולפתוח את העונה עם חיוך".
 
מחר יפגשו ברבעי הגמר: הפועל גליל/גלבוע והפועל חולון ובמשחק השני תשחק מכבי תל אביב מול ברק נתניה. אגב, אם ירושלים ומכבי ינצחו, הן תיפגשנה כבר בחצי הגמר.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה