בית"ר והפועל השיגו נצחונות



אחרי הפגרה בשבוע שעבר, שבו קבוצות הנוער של בית"ר והפועל ירושלים לליגה. בית"ר ניצחה 2:0 את הפועל חיפה, הפועל ניצחה 2:1 את שמשון תל אביב

קבוצות הנוער של בית"ר והפועל ירושלים חזרו מהפגרה והשיגו נצחונות בליגה.
 

בית"ר ירושלים יצאה למשחק חוץ  מול יריבה נוחה, הפועל חיפה שממוקמת במקום האחרון בטבלה. אחרי התבוסה למכבי תל אביב במחזור הקודם (4-1), רצו בבית"ר לחזור מהקריות עם ניצחון.
 
הראל פולק העלה את הבית"רים ליתרון בדקה ה-29, וקבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה שמרה בית"ר על רשת נקייה והכוכב של קבוצת הנוער, עומר נחמני, הוסיף את השער השני במשחק ושלח את סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון רגועים בחזרה לבירה.
 
קבוצת הנוער של הפועל ירושלים שהשיגה ניצחון בכורה במחזור הקודם, ניצחה 2:1 את שמשון תל אביב במשחק שהתקיים בספורטק.
 
כבר בדקה ה-3 העלה איתי ברלזון את הפועל ליתרון משער מדהים במספרת. האדומים ישבו על היריבה שבאה בעיקר להסתגר ומהתקפה בודדת השוותה בדקה ה-30. בדקה ה-45 איתמר כהן הגביהה מצויין לאורי חפצדי שכבש את השער השני.
 
בדקה ה-89 קיבלה הפועל הזדמנות להגדיל את הפער כשנשרק פנדל לזכותה. גיא אסרף בעט לא טוב והחטיא. הקבוצה של חיים בן דוד וסימו פרץ התמקמה במקום השלישי בטבלה עם שמונה נקודות, כמו מוליכת הטבלה וסגניתה.
 
עוזר המאמן, סימו פרץ אמר ל"ירושלים נט" : "חיים ואני רואים את השינוי מבחינה מנטלית ומקצועית. השחקנים, כמונו רוצים להגיע למטרה. כשנסענו למשחק ידענו שהמגרש לא הכי טוב וידענו שיהיה קשה. השחקנים התגברו על הכל ומה שחשוב זה שהשגנו שלוש נקודות."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה