בית"ר יוצאת לסכנין, מי יאבטח את האוהדים?



בית"ר ירושלים תצא ביום שני למשחק חוץ מסקרן וחם במיוחד מול בני סכנין. הקבוצה עשויה לבדוק את האפשרות שיהודים יאבטחו את אוהדיה. מויאל לא ישחק, סטיבן כהן אמור לחזור להרכב

 המשחקים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין ידועים כחמים וסוערים והקבוצה עושה בימים האחרונים כל שביכולתה על מנת למנוע מאירועי העבר לחזור.
 

נציגי המועדון שוחחו עם נציגי המשטרה ובדקו כיצד ניתן לאפשר לאוהדים שיגיעו (כ-400 אוהדים) לצפות במשחק כולו ולא להוציאם לפני תום הזמן.
 
המשטרה תלווה גם את האוהדים וגם את השחקנים בעת כניסתם לאיצטדיון. 320 שוטרים יאבטחו את המשחק ו-160 סדרנים יהיו גם כן ביציעים.
 
במועדון מקווים שהמשחק יתנהל כשורה ולא יהיו התפרעויות אוהדים ביציעים ולשם כך עשויים לבדוק את האפשרות לפיה יהודים יאבטחו את אוהדיה.
 
מבחינה מקצועית, הקבוצה ערכה הבוקר אימון נוסף. סטיבן כהן שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה בקרסול אמור לשוב להרכב אך החלטה סופית תתקיים על פי האימונים הקרובים.
 
קובי מויאל עדיין לא כשיר לחזור לשחק וגם השבוע יצפה במשחק מהיציע. בקבוצה קיוו שמויאל יהיה כשיר למשחק אך לא רוצים להחמיר את פציעתו. מי שאמור להמשיך במקום הקשר הוא שי מוטאי.
 
עמית בן שושן עדיין סובל מכאבים בקרסול והצוות הרפואי ינסה להכשירו למשחק. בשלב זה נראה כי הסיכוי שבן שושן יהיה כשיר הולך וקטן ולירן דיאמנט עשוי להחליפו.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה