נוער: נצחונות לבית"ר, הפועל וקטמון



בית"ר ירושלים אירחה את מכבי פתח תקווה וניצחה 2:3 במשחק מלא תהפוכות. הפועל ירושלים החליפה ביתיות וניצחה את מכבי ב"ש 2:1. הפועל קטמון דרסה את מ.ס ב"ש

בית"ר ירושלים השיגה אתמול ניצחון מרשים על מכבי פתח תקווה בבית וגן.

המשחק נפתח בשליטה של בית"ר ירושלים וכבר בדקה השביעית נרשם השער הראשון במשחק מרגליו של דניאל דרעי, שער שקבע יתרון מוקדם 0-1 לבית"ר ירושלים. מכבי פתח תקווה הצליחה לחזור למשחק ואיזנה את התוצאה עד לתום המחצית.

בדקה ה-55 השלימה מכבי פתח תקווה מהפך במשחק ועלתה ליתרון 2-1. היתרון של פתח תקווה החזיק 7 דקות, בדקה ה-62 מצא דניאל דרעי את השער השני שלו במשחק והשני של בית"ר ירושלים בכדור קרן שנפסק לזכות הקבוצה.

עשר דקות לסיום המשחק רשמה בית"ר ירושלים מהפך במשחק. הקשר אריאל עוז מצא את הרשת של מכבי פתח תקווה וקבע את תוצאת המשחק, ניצחון 2-3 לבית"ר ירושלים. בשבוע הבא תצא קבוצת הנוער למשחק חוץ אצל הפועל באר שבע.

בצד האדום של העיר, השיגה הפועל ירושלים ניצחון גם כן, על מכבי ב"ש. הפועל הייתה אמורה לארח את המשחק אך בשל שזרוע בקריית יובל ביקשה להחליף ביתיות.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ולמחצית השנייה עלו הקבוצות רעבות יותר. איתמר כהן כבש בדקה ה-60 והעלה את הפועל ליתרון שהחזיק חמש דקות בלבד.

בדקה ה-75 הוסיף כהן שער נוסף ועזר לקבוצתו להשיג ניצחון חשוב שהוביל אותה למקום השלישי בטבלה, עם מספר נקודות זהה למקום הראשון והשני. במחזור הבא תצא הפועל למשחק חוץ נוסף, הפעם מול נס ציונה.
 
קבוצה אדומה נוספת,הפועל קטמון, הביסה את מ.ס ב"ש 1-6 משערים של אושר לוי, אבירן כהן (שלושער), חיים בלטה קאסה, ראדי גבר. הקבוצה של נחום תשמע התנפלה על היריבה כבר מתחילת המשחק וירדה למחצית כשהיא מובילה 1-4. במחזור הקרוב תארח קטמון את בארי אשכול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה