קדוש: "עידן לא שונה מאף שחקן", טל: "לא ידעתי שאסור להתראיין"



לופא קדוש אסף הבוקר את שחקניו והבהיר להם שוב שלא להתראיין בלי רשות. טל בתגובה טען כי לא ידע שהמאמן הטיל איסור על השחקנים לדבר עם התקשורת.רפי כהן ואסף עזו לא התאמנו. אופיר עזו ערך אימון חלקי

שיחת היום אימון הפועל ירושלים הייתה עידן טל. השחקנים שוחחו בינהם על דבריו של טל שהודיע אתמול שהוא שוקל לפרוש בתום העונה ואמרו היום: "הוא בכלל לא הראה לנו שזה הכיוון שלו. אפילו הקרובים אליו בקבוצה לא ידעו."
 

בתחילת האימון אסף לופא קדוש את שחקניו ואמר להם: "נעשה סדר בדברים, לרדיו מותר לכם להתראיין אבל לא לעיתונות הכתובה שעשויה לסלף את מה שאמרתם. ברדיו אי אפשר להסתיר כלום. אם אמרתם משהו, כולם ישמעו."
 
קדוש התייחס לעובדה שטל לא קיבל אישור להתראיין וגם לא ביקש ואמר לשחקנים: " עידן לא שונה מאף שחקן בקבוצה. שאמרתי לפני כמה שבועות שאי אפשר להתראיין בלי אישור התכוונתי לכולם. העונש שעידן יקבל יהיה זהה לשאר השחקנים שידברו בלי לבקש."
 
עידן טל אמר באסיפה בתגובה: "אולי החמצתי את האימון בו הודעתם שאסור להתראיין כי אני אישית לא שמעתי את זה ולא ידעתי שאסור."
 
ביום ראשון מתכוונת הנהלת הקבוצה לערוך בירור עם הקשר והוא צפוי להיענש. בחוזהו של טל מופיע סעיף לפיו הוא יכול להגיע לוועדות משמעת בליווי נציגו ובקבוצה הודיעו כי לא יתנגדו לכך.
 
בצד המקצועי, לופא קדוש וסלמן עמר עשוים להיתקל בבעיה גדולה לקראת המשחק בשבת. השוער רפי כהן, לא התאמן באופן סדיר השבוע וגם לא היום משום שהוא סובל מכאבים בברך. אופיר עזו פצוע וחולה וערך אימון חלקי. אסף עזו פצוע גם כן ולא התאמן.
 
ביום שבת תפגוש הקבוצה את הפועל הרצליה וקדוש התייחס למשחק ואמר: "זה משחק כמו כל המשחקים בליגה-קשה. אנחנו לא מקלים ראש ביריבה משום שהיא ניצחה בשבוע שעבר את נצרת עלית, לה הפסדנו."
 
בעניינו של טל אמר קדוש: "בשבילי עידן הוא כמו כל שחקן אחר בקבוצה. הוא טוען שלא ידע שאסור להתראיין ואנחנו נטפל בזה. בנוגע לנושא הפרישה הוא אמר שהעניין נופח אבל אם זה מה שהוא רוצה לעשות אני בטח לא יכול להכריח אותו להמשיך."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה